اتهام قتل به خواننده معروف/ او به قتل پدرش متهم شد

baran ghatar.com ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۵۷

خواننده معروف قتل پدرش متهم‌ شد جزییات بیشتر را در ادامه بخوانید.


اتهام

چند روز قبل دو زن میانسال با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از برادرشان شکایت کردند و مدعی شدند که او در مرگ پدر پیرشان نقش داشته است.

یکی از آنها گفت: ما چهار خواهر و برادر هستیم یکی از برادران‌مان معتاد است و خواهرم نیز خارج از کشور زندگی می‌کند و من هم مدت‌هاست ازدواج کرده و جدا زندگی می‌کنم به همین دلیل پدر پیرم با برادر دیگرم که مجرد است، زندگی می‌کرد.

اسفند سال گذشته بود که به ما خبر دادند پدرم داخل سرویس بهداشتی زمین خورده و دچار شکستگی از ناحیه پا شده است. او را در بیمارستان بستری کردیم و دو عمل جراحی انجام داد. بعد از چند روز هم از بیمارستان ترخیص شد و در خانه از او نگهداری می‌کردیم اما دچار زخم بستر شد و فروردین امسال فوت کرد.

  سرقت و قتل پایان مردان هوسران+عکس

حادثه پدرم به سرویس بهداشتی رفت اما ناگهان متوجه شدم که زمین خورده است. همان موقع با اورژانس تماس گرفتم و امدادگران خود را به محل رساندند. اما گفتند که وضع جسمی پدرم خوب است و آسیب شدیدی به او وارد نشده است. به همین دلیل بود که پدرم را به بیمارستان انتقال ندادند اما با گذشت چند روز وقتی دردهایش شدت گرفت و کبودی روی پاهایش دیده شد، او را به بیمارستان بردیم و تحت عمل جراحی قرار گرفت. بعد هم در خانه از او مراقبت می‌کردم اما زخم بستر گرفت و در نهایت هم فوت کرد.

او ادامه داد: من به غیر از این دو خواهر یک برادر هم دارم که ارثیه میلیاردی به آنها رسیده است. اما از آنجا که پدرم قبل از مرگش به درخواست خودش و به این دلیل که با من زندگی می‌کرد و کارهایش را من انجام می‌دادم، مقداری از اموالش را به نام من کرده بود، آنها از من شکایت کرده‌اند و مدعی هستند به خاطر ارثیه، پدرم را کشته‌ام.

  مجازات مرگ، پایان درگیری بر سر پارک خودرو

این را هم بگویم دو هفته قبل از اینکه پدرم زمین بیفتد او را به باغ کردان بردیم که آنجا هم زمین خورد، اما به من گفت حالش خوب است و مشکل خاصی ندارد.

بدین‌ترتیب بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران با صدور دستور تشکیل هیأت سه نفره پزشکی قانونی از آنها خواست تا علت دقیق مرگ پیرمرد را بررسی کنند.

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: 55 آنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx