تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز – تبریز امداد

dell ghatar.com ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۳

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید لوازم برقی در ایران ال جی است. این محبوبیت و خرید زیاد باعث شده است مراکز ارائه خدمات پس از فروش در برند ال جی در تمام شهرهای ایران شعبه داشته باشند.

برای دریافت خدمات در شهر تبریز نیز تنها کافی است با یکی از نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز در تماس باشید.

مشکلات و خرابی‌های ماشین‌های لباسشویی بسیار گسترده هستند. شاید خودتان با کمی تحقیق و البته کمک گرفتن از کدهای خطایی که در صفحه نمایش نشان داده می‌شوند بتوانید راه‌حلی پیدا کنید. اما اگر در زمینه تعمیر وسایل الکتریکی هیچ تجربه و اطلاعاتی ندارید مشکل را بیشتر نکنید. همان ابتدا با نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

بررسی علت نمایش کد خطای de2 در لباسشویی ال جی

اگر به علتی درب ماشین لباسشویی کامل بسته نشود شما این کد خطا را خواهید دید. علت می‌تواند گیر کردن یک لباس کوچک بین درب ماشین باشد که خودتان می‌توانید به سادگی رفع کنید. اما گاهی خراب شدن درب به دنبال ایراد در یکی از قطعات آن است که در چنین حالتی می‌توان از مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز کمک گرفت.

اول یک بار درب را باز کرده و محکم ببندید. اگر مشکل ادامه داشت لازم است زبانه درب بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر گردد. همچنین باید میکروسوئیچ و لولای درب را چک کنیم. در صورت تکرار نمایش کد خطا از نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز کمک بخواهید. همیشه بهترین گزینه برای شما مراکز مجاز تعمیر لباسشویی در تبریز خواهد بود.

رفع کد خطای OE به کمک مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

این کد خطا هشداری برای وجود مشکل در سیستم تخلیه آب از ماشین لباسشویی است. برای بررسی علت آن می‌توانید همان اول از مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بگیرید. در غیر این صورت ابتدا نگاهی به سیستم فاضلاب خانه خود بیندازید. گرفتگی فاضلاب باعث می‌شود آب نتواند کامل تخلیه شود. همچنین هرگونه پیچ خوردن یا گرفتگی در مسیر شلنگ‌های تخلیه نیز همین نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

اگر ایرادی در شلنگ‌ها و مسیر عبوری جریان آب نبود باید نگاهی به فیلتر پمپ تخلیه بیندازیم. همچنین خراب شدن پمپ تخلیه یا ایراد در سیم‌کشی‌های مرتبط می‌تواند چنین مشکلاتی را به همراه داشته باشد. در نهایت نیز با ادامه داشتن مشکل و نمایش کد خطا برد الکتریکی را بررسی خواهیم کرد. برای تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز حتماً از افراد متخصص کمک بخواهید. می‌توانید با نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز تماس بگیرید.

تبریز امداد

بررسی علت نمایش کد خطا IE در ماشین لباسشویی ال جی

زمانی که ماشین لباسشویی شما نتواند آبگیری را کامل و با موفقیت انجام دهد چنین کد خطایی را روی صفحه نمایش خواهید دید. در این شرایط اول وصل بودن آن ساختمان را چک کرده و بعد از باز بودن شیر آب ورودی به ماشین مطمئن شوید. نگاهی به شلنگ ورودی آب انداخته و نصب آن در ارتفاع مناسب را بررسی کنید. همچنین نباید گرفتگی یا انسدادی در مسیر عبور آب وجود داشته باشد.

اگر تا اینجای کار مشکل حل نشد از مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز کمک بگیرید. گاهی خراب شدن شیر برقی عامل آبگیری نامناسب است. برخی اوقات نیز جمع شدن املاح و ذرات ریز در فیلتر ورودی مسیر آب را مسدود خواهد کرد. در صورت عدم رفع مشکل با موارد یاد شده باید برد الکتریکی را بررسی نمود. برای تعمیرات برد حتماً با نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز کمک در تماس باشید.

علت نمایش کد خطای AE به کمک مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

کد خطای AE یا EI مربوط به تشخیص نشتی آب توسط سنسوری است که در کف ماشین لباسشویی قرار دارد. اما نشتی آب به چه دلایلی خواهد بود؟ می‌توانید برای راهنمایی‌های تخصصی در این رابطه با مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز در تماس باشید.

لازم است در ابتدا تمامی شلنگ‌های ورودی و تخلیه آب و همچنین اتصال‌های آن‌ها را چک کنید. ممکن است شلنگ یا مسیر تخلیه گرفتگی داشته و به دنبال آن نشتی آب رخ دهد. همچنین خرابی لاستیک‌های دور درب می‌تواند باعث نشتی آب شود. برای بررسی‌های دقیق‌تر و تعمیر قطعات می‌توانید با مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز در تماس باشید. همیشه یادتان باشید برای اطمینان از کار تخصصی و کیفیت قطعات جایگزین تعمیرات را در نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز انجام دهید.

کد خطای E7 در لباسشویی ال جی

بررسی دلیل روشن شدن کد خطای E7 در لباسشویی ال جی

این کد خطا را شما در ماشین‌های لباسشویی TWIN WASH ال جی خواهید دید. در این نوع ماشین لباسشویی یک لباسشویی کوچک در زیر قرار داشته و لباسشویی اصلی درب از جلو روی آن نصب شده است. از یک کلید اتصال در بین این دو لباسشویی استفاده می‌شود. هر زمان در اتصال این دو بخش ایرادی وجود داشت کد خطای E7 به شما نشان داده خواهد شد. برای بررسی علت ایراد می‌توانید با مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا FE به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

ماشین لباسشویی شما در ابتدای کار شروع به آبگیری خواهد کرد. اما زمانی که این روند بیش‌ازحد ادامه یافته و سطح آب داخل دیگ از اندازه مجاز بیشتر شود کد خطای FE را مشاهده خواهید کرد. برای بررسی علت خرابی می‌توانید از نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز راهنمایی بخواهید.

در چنین مواردی معمولاً ابتدا شیر برقی را بررسی و در صورت نیاز تعمیر می‌کنیم. بعد از آن نوبت به هیدروستات می‌رسد. گاهی ایراد مربوط به سنسور تشخیص سطح است و گاه خراب شدن برد باعث عدم صدور دستور توقف آبگیری خواهد شد. برای بررسی‌های دقیق‌تر از مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز کمک بگیرید.

نمایش کد خطا Te در لباسشویی ال جی

این کد خطا نشان‌دهنده نرسیدن دمای آب به اندازه مورد نظر است. یعنی خرابی یکی از قطعات مانع از گرم شدن آب به اندازه کافی می‌شود. در چنین شرایطی اول ایرادهای مربوط به ترمیستور را بررسی می‌کنیم. بعد از آن باید هیتر و تمام سیم‌کشی‌های آن را بررسی کرد. در نهایت نیز به سراغ برد الکتریکی می‌رویم. در صورت ادامه یافتن مشکل با مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز در تماس باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx