بهترین ماشین‌های لباسشویی ال جی در سال ۲۰۲۳

dell ghatar.com ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۱۱

ماشین‌های لباسشویی همیشه جزو پرفروش‌ترین لوازم خانگی بوده‌اند طوریکه امروزه به یک ضرورت جدی در هر خانه تبدیل شده‌اند. با خرید لباسشویی با قدرت بالا می‌توانید برای سال‌ها خیالتان از بابت شستشوی البسه راحت باشد.

در این میان باید به سراغ برندهای سازنده خوشنامی رفت که محبوبیت خود را در بین کاربران جهانی مدیون سال‌ها سابقه درخشان در عرضه محصولات با کیفیت بالا بوده‌اند. شرکت ال جی جزو برترین سازندگان ماشین لباسشویی در بازار جهانی است که هر ساله از جدیدترین محصولات خود با امکانات فوق العاده رونمایی می‌کند. ال‌جی همواره ثابت کرده است که چطور تکنولوژی می‌تواند کارایی ماشین‌های لباسشویی را بالا ببرد.

بهترین ماشین‌های لباسشویی ال جی با بازدهی بالا و موتور قدرتمند خود همگام با مصرف بهینه انرژی به خوبی پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران برای شستشوی عالی البسه هستند. ال جی با الهام از فرآیند شستشوی دستی و فناوری اینورتر دایرکت درایو در ماشین‌های لباسشویی اخیر موفق به ابداع ۶ حرکت شستشو شده است. نسل جدید لباسشویی‌های ال جی با تکنولوژی AI DD و در واقع به کمک هوش مصنوعی حتی بهترین برنامه را برای شستشو لباس انتخاب می‌کنند. اگر قصد خرید لباسشویی ال جی دارید با ادامه این مطلب همراه باشید تا بهترین ماشین‌های لباسشویی ال جی در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

بهترین لباسشویی ال جی V5

لباسشویی ال جی V5

مدل V5 جزو جدیدترین ماشین‌های لباسشویی ۹ کیلویی ال جی است که برای شستشوی حجم زیادی از البسه در یک چرخه طراحی شده است. این لباسشویی از طراحی بسیار مدرن با نمایشگر LED و کنترل پنل لمسی برخوردار است. موتور Inverter Direct به کار برده شده در ساخت لباسشویی موجب شده است میزان مصرف انرژی و صدا در آن کاهش پیدا کند. همچنین حداکثر سرعت چرخش موتور در آن به ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

تکنولوژی AI DD با بهینه‌ترین حرکت شستشو موجب ۱۸ درصد محافظت بیشتر از پارچه‌های شما می‌شود. علاوه بر این لباسشویی از تکنولوژی Steam (بخار) برای حذف ۹۹٫۹ درصد از آلرژن‌ها استفاده می‌کند. ۱۴ برنامه شستشو برای شستشوی انواع لباس‌های کثیف در شرایط متفاوت جزو امتیازات این لباسشویی محسوب می‌شود. با خرید این لباسشویی یک مدل کاملاً هوشمند در اختیار خواهید داشت که از طریق برنامه LG ThinQ در گوشی هوشمند قابل کنترل است. لباسشویی ال جی V5 را می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بانه آی‌تی با ضمانت ۱۰۰ درصد اورجینال تهیه کنید.

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5

لباسشویی ال جی R5

لباسشویی R5 نیز جزو بهترین لباسشویی‌های ال جی می‌باشد که از فروش بسیار بالایی در سال ۲۰۲۳ برخوردار است. طراحی زیبا و کاملاً حرفه‌ای لباسشویی نخستین موردیست که کاربران را به خرید آن ترغیب می‌کند. این لباسشویی با ظرفیت ۹ کیلوگرم برای اکثر خانواده‌های ایرانی گزینه‌ای مناسب است. موتور دایرکت اینورتر به کار گرفته شده در ساخت این دستگاه، کارایی بالای آن را تضمین می‌کند. حداکثر سرعت چرخش درام در این مدل ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌باشد. همچنین با ۱۴ برنامه برای شستشوی انواع لباس‌ها بسیار منعطف است.

لباسشویی ال جی R5 مانند به عنوان یک مدل نسل جدید از تکنولوژی AI DD با هدف شستشوی هوشمند لباس‌ها استفاده می‌کند. علاوه بر این یک لباسشویی بخارشودار برای برآورده کردن نیازهای افرادی خواهد بود که روی شستشوی بهداشتی لباس حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند. تکنولوژی ThinQ این لباسشویی حتی به کاربر امکان می‌دهد تنظیمات مختلف را از فاصله‌ی دورتر اعمال کند. این لباسشویی ۹ کیلویی و ۱۴۰۰ دور ال جی در رنج قیمت V5 و اختلاف قیمت حدود ۱ میلیون به کاربران در بازار ایران عرضه می‌شود.

قیمت لباسشویی ال جی V9

لباسشویی ال جی V9

لباسشویی V9 دقیقاً انتخاب کسانی خواهد بود که خواهان خرید یک لباسشویی با ظرفیت بیشتر از ۹ کیلوگرم و کمتر از ۱۲ کیلوگرم هستند چرا که این مدل از ظرفیت ۱۰٫۵ کیلوگرم برخوردار شده است. یکی از مواردی که موجب می‌شود این لباسشویی بسیار پرطرفدار باشد طراحی زیبا و مدرن آن با متدهای روز است. تکنولوژی اینورتر دایرکت درایو لباسشویی، میزان راندمان بالای آن را تضمین می‌کند. این لباسشویی نیز به عنوان یک مدل نسل جدید که در لیست بهترین ماشین‌های لباسشویی ال جی در سال ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد از تکنولوژی AI DD‌ استفاده می‌کند. همچنین با تکنولوژی بخار برای شستشوی کاملاً بهداشتی البسه آماده است.

این لباسشویی ال جی نیز دارای ۱۴ برنامه شستشو و برنامه‌های ویژه است. هوش مصنوعی در استفاده از این لباسشویی نیز سهولت خیلی بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. مدل V9 در همان رنج قیمت V5 به خریداران عرضه می‌شود.

لباسشویی ال جی V12

لباسشویی V12 را می‌توان جزو بهترین بهترین ماشین‌های لباسشویی ال جی در سال ۲۰۲۳ دانست که از تمام جنبه‌های دیزاین قابل تحسین است. خرید این لباسشویی به کسانی پیشنهاد خواهد شد که خواهان خرید یک لباسشویی کاملاً حرفه‌ای برای برآورده کردن نیازهای شستشو خود هستند. ظرفیت ۱۲ کیلوگرمی این مدل نه تنها آن را به یک دستگاه کامل برای شستشوی تعداد قابل توجهی از لباس‌ها تبدیل می‌کند بلکه می‌توان اقلام بزرگتری مانند پتو و لحاف را با اطمینان از دریافت بهترین نتایج شستشو داخل درام آن جا داد. علاوه بر این از خشک کن با ظرفیت ۸ کیلوگرم با امکان خشک کردن ۱۰۰ درصدی البسه برخوردار می‌باشد.

لباسشویی ۱۲ کیلویی V12 با استفاده از فناوری AI DD می‌تواند لباس‌ها را وارد یک چرخه شستشوی کاملاً هوشمند سازد. این لباسشویی همچنین در بین انواع مدل‌های بخارشودار دسته‌بندی می‌شود. کار کردن با این لباسشویی به لطف پشتیبانی برنامه LG ThinQ خیلی راحت و بدون دردسر خواهد بود. برای خرید لباسشویی V12 به تبع ظرفیت و امکانات بیشتر لازم است هزینه بیشتری به نسبت مدل‌های V5 و R5 صرف کنید.

درباره فروشگاه بانه آی تی

بانه آی تی یک فروشگاه‌های اینترنتی با چندین سال سابقه درخشان در ارائه لوازم خانگی و لوازم دیجیتال در بازار است. بهترین ماشین‌های لباسشویی ال جی را می‌توانید از این فروشگاه با قیمت مناسب و ضمانت ۱۰۰ درصد اورجینال تهیه کنید. کلیه‌ی محصولات عرضه شده توسط این فروشگاه مشمول گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش خواهند بود بنابراین می‌توانید با خیال راحت برای خرید اقدام کنید. بروزترین ماشین‌های لباسشویی روز دنیا را می‌توانید در سایت بانه آی تی مشاهده و بررسی کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx