گزارشی از جدیدترین دستگاه بسته بندی ساشه در ایران از نگاه تیم بامک

dell ghatar.com ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۹

در دنیای امروزی هر روز شاهد یک تکنولوژی جدید در عرصه های مختلف هستیم که در این بین تجهیزات و تکنولوژی های عرصه بسته بندی محصولات نیز از رشد چشمگیری برخوردار شده اند.

گزارشی از جدیدترین دستگاه بسته بندی ساشه

تا همین چند سال پیش اکثر محصولات غذایی بصورت فله و باز به فروش میرسید و کمتر محصولی را میتوانست در بازار یافت که از بسته بندی برای محصول استفاده کرده باشد. ولی امروزه با توجه به پیشرفت علم در زمینه تولید و بسته بندی محصولات غذایی و دارویی شاهد استفاده از انواع دستگاههای پیشرفته در زمینه بسته بندی این نوع مواد هستیم. البته باید به این نکته اذعان کنیم که سلیقه خریداران و مصرف کنندگان نیز به سمت محصولات در بسته بندی های بهداشتی و البته شیک تغییر یافته و همین امر نیز باعث شده تا شرکتهای تولیدی مواد غذایی بصورت ویژه به فکر بسته بندی بهتر و با کیفیت تر محصولات خود باشند.

انواع اشکال بسته بندی مواد غذایی

در صنعت غذایی شاهد استفاده از انواع گوناگونی از مواد و دستگاههای بسته بندی هستیم که هر کدام میتوانند برای محصولی خاص مورد استفاده قرار بگیرند. مواد غذایی شامل انواع مواد جامد، گرانولی و مایع و … میشوند که هر کدام میتوانند به شکلی خاص در بسته های متنوع قرار بگیرند که البته دستگاههای بسته بندی این مواد نیز متفاوت هستند و میبایست با توجه به نوع محصول و شکل بسته بندی، دستگاه مورد نظر را تهیه کرد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با نوع خاصی از شکل بسته بندی و دستگاههای آن با نام دستگاه بسته بندی ساشه آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

ساشه چیست؟

ساشه در حقیقت برگرفته از یک کلمه فرانسوی با نام (sacher) به معنی یک کیسه کوچک میباشد. این کیسه میتواند شامل انواع مواد مایع، پودر، گرانول و .. باشد که بصورت بسته های تک نفره بسته بندی میشوند. حتما خود شما هم در خیلی از مواقع با این نوع بسته بندی ها روبرو شده اید. امروزه استفاده از این نوع بسته بندی ها بسیار رونق گرفته و انواع مواد غذایی نظیر انواع سس تک نفره، نسکافه های آماده و … را میتوانید در این نوع بسته بندی های ساشه یا تک نفره مشاهده کنید. دلایل زیادی برای استفاده از این نوع بسته بندی وجود دارد نظیر رعایت مسائل بهداشتی و یا استفاده بصورت اشانتیون و … که میتوانند به مصرف کنندگان و تولید کنندگان کمک کنند تا محصولات خود را کاملا بهینه بسته بندی و ارائه کنند.

دستگاه بسته بندی ساشه چیست

انواع بسته بندی ساشه کدام است؟

اگر کمی در بسته بندی های تک نفره یا همان ساشه دقت کنید مشاهده خواهید کرد که این نوع بسته بندی ها به چند شکل ارائه میشوند. این اشکال شامل بسته بندی ساشه مدادی که برای بسته هایی نظیر نسکافه استفاده میشود. بسته بندی ساشه سه طرف دوخت که برای بسته بندی هایی نظیر سس های تک نفره کاربرد دارند و نوع دیگری که به بسته بندی های ساشه چهار طرف دوخت معروف هستند که میتوانند برای بسته بندی انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع بسته بندی ها میتوانند برای انواع مواد دارویی و شیمیایی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

شرکتهای زیادی امروزه نسبت به تولید انواع مواد غذایی و دارویی در بسته بندی های ساشه اقدام میکنند که همین امر سبب شده تا بازار ساخت و فروش دستگاههای بسته بندی ساشه نیز از رونق خوبی برخوردار باشد. معمولا دستگاههای ساشه برای یک نوع محصول و یک نوع بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرند و در صورتیکه قصد داشته باشید تا چند نوع محصول را به اشکال متنوع بسته بندی کنید نیاز به خرید دستگاههای بیشتر خواهید داشت.

ما با کمی جستجو در بازار این نوع دستگاهها به یافته هایی دست پیدا کرده ایم که میتوان با استفاده از آن ها به راحتی با استفاده از یک دستگاه، انواع مختلف اشکال بسته بندی ساشه را بسته بندی کنید. این کار توسط یک شرکت معتبر و پیشرو ایرانی در زمینه تولید و ساخت دستگاههای بسته بندی در ایران با نام البرز ماشین کرج انجام پذیر شده است که سالها در زمینه ساخت و تولید دستگاههای خطوط تولید و بسته بندی در ایران فعالیت میکند و از اعتبار خاصی در این زمینه برخوردار است. در ادامه به معرفی این نوع دستگاههای بسته بندی ساشه خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی ساشه ۵ کاره البرز ماشین کرج

اینکه بتوان با استفاده از یک دستگاه بسته بندی ساشه در ایران اقدام به بسته بندی انواع مواد در اشکال متنوع نمود کاری است که توسط یک شرکت انجام پذیر شده است. این دستگاه ساشه ۵ کاره یا دستگاه بسته بندی ساشه همه کاره قادر به بسته بندی بصورت ساشه های مدادی، هرمی، سه طرف دوخت، بصورت پودری و مایع میباشد. این دستگاه به خوبی میتواند برای هر نوع خط تولیدی مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع دستگاه بسته بندی تک نفره قادر خواهد بود تا با برق تک فاز و سه فاز به خوبی کار کند و در هر محیطی با برق مورد نظر کاملا سازگار میباشد. از قابلیت های دیگر این دستگاه بسته بندی ساشه منحصر به فرد، سرعت بالای بسته بندی است که قادر خواهد بود بین ۴۰ تا ۴۵ بسته در دقیقه را ساپورت کند.

جدیدترین دستگاه ساشه همه کاره

مزایای استفاده از دستگاه ساشه همه کاره

همانطور که تا اینجا متوجه شدید ساشه نوع خاصی از بسته های تک نفره است که با استفاده از نوع خاصی از دستگاههای بسته بندی ساشه ( تک نفره ) بسته بندی میشود. برای بسته بندی این نوع مواد از دستگاه خاصی برای هر نوع بسته بندی و هر نوع مواد باید استفاده کرد که باعث میشود در صورت نیاز به بسته بندی مواد گوناگون، دستگاههای متفاوتی نیز تهیه کنید. پس بالاترین مزیت این دستگاه بسته بندی منحصر به فرد همه کاره ساشه، استفاده از یک دستگاه برای بسته بندی هر نوع موادی با هر نوع شکل ظاهری است که در بالا به آن ها اشاره کردیم.

مزیت مهم دیگر قیمت بسیار مناسب این دستگاه میباشد. با استفاده از این دستگاه شما میتوانید بصورت کاملا بهینه هزینه های تولید را کنترل کنید و در خرید دستگاههای بیشتر صرفه جویی کنید که همین امر میتواند در دراز مدت هزینه های نگه داری و مصرف برق و نیروی کار را کاهش دهد و به نفع تولید کننده باشد و سود تولید و فروش را ارتقا دهد.

دستگاه ساشه همه کاره را از کجا تهیه کنیم؟

خوشبختانه شرکت البرز ماشین کرج با استفاده از پرسنل توانمند خود توانسته این دستگاه را با بالاترین استاندارد های روز دنیا تولید و روانه بازار کند. این دستگاه در ایران نمونه دیگری ندارد و برای خرید دستگاه فوق فقط میبایست به این شرکت مراجعه کنید. برای خرید دستگاه بسته بندی ساشه ۵ کاره یا همه کاره میتوانید به سایت فروشگاهی این شرکت با نام بامک مراجعه کنید و یا با مراجعه حضوری به کارخانه البرز ماشین کرج، این دستگاه را از نزدیک مشاهده، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید این دستگاه کنید. دستگاه بسته بندی ساشه فوق منحصر به فردترین و البته به صرفه ترین دستگاه بسته بندی ساشه در ایران میباشد. امیدواریم توانسته باشیم کمی به شما در زمینه خرید دستگاه بسته بندی ساشه کمک کرده باشیم.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx