تصاویر/ملاقات رونالدو و بکام در یک مکان خاص

parantez ghatar.com ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۲۹

رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی، به همراه نامزدش در فشن شوی ویکتوریا با دیوید بکام دیدار کرد.

رونالدوی برزیلی در فشن شوی ویکتوریا بکام با دیوید بکام دیدار کرد. این دو اسطوره فوتبال بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ در رئال مادرید در کنار یکدیگر بازی می‌کردند، و بار دیگر در کنار شرکای زندگی خود ویکتوریا و سلینا لاکس با هم ملاقات کردند.

دیدار رونالدو و بکام هفته مد پاریس

رونالدو و نامزدش

رونالدو یک پیراهن مشکی با کت پوشیده بود و سلینا با لباس سبز خیره‌کننده‌ای در مراسم حضور یافت. بکام هم که مانند همیشه شیک بود و با کت و شلوار تیره‌رنگ در کنار همسر مشهورش حاضر شد.

رونالدوی ۴۶ ساله به تازگی با سلینا که ۱۴ سال از خودش کوچکتر است، نامزد کرده است. این زوج در اوایل ژانویه امسال نامزدی خود را اعلام کردند. او چهارمین همسر مالک رئال والادولید خواهد بود. رونالدو قبلاً به مدت چهار سال با همسرش میلن دومینگس زندگی می‌کرد و این زوج قبل از جدایی در سال ۲۰۰۳ صاحب فرزندی به نام رونالد شدند.

  عکس/رونمایی از قصر شگفت‌انگیز رونالدو در عربستان

ازدواج این مهاجم بازنشسته در سال ۲۰۰۵ با همسر دومش دانیلا سیکارلی تنها سه ماه به طول انجامید. رونالدو همچنین با ماریا بئاتریز آنتونی ازدواج کرد و این زوج در طول رابطه هفت ساله خود که در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید صاحب دو دختر شدند. برنده دو جام جهانی اکنون با سلینا زندگی خوبی را می‌گذراند و این زوج به مدت ۷ سال است که با هم هستند.

سلینا تاجر و مدل موفقی است که اخیراً مجموعه‌ای از محصولات زیبایی خودش را روانه بازار کرده است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx