عکس/شهاب حسینی و رامبد جوان در خانه روح الله عجمیان

afra ghatar.com ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۶۷

عکس منتشر شده از آنچه حضور شهاب حسینی و رامبد جوان بازیگران سرشناس سینمای ایران در خانه شهید روح الله عجمیان عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، شهاب حسینی و رامبد جوان در کنار برادر شهید سید روح الله عجمیان دیده می شوند.

دیدار بازیگران با خانواده عجمیان

برخی منابع مدعی شدند این دو سلبریتی که تا کنون سکوت کرده و در برخی مقاطع از آشوب طلبان در فضای مجازی حمایت کرده بودند اکنون برای جلب رضایت خانواده شهید عجمیان در احکام صادره از دادگاه با آنها دیدار داشتند.

پدر شهید عجمیان حضور شهاب حسینی و رامبد جوان در منزل شخصی شان را اینطور روایت می کند: «وقتی این دو بازیگر تصمیم گرفتند به خانه ما بیایند، من و مادر روح الله نبودیم. ۲ برادر دیگر روح الله میزبان آنها می شوند و تنها به احترام اینکه آنها مهمان هستند، قبول می کنند صحبت هایشان را بشنوند.

اگرچه آ‌نها را ندیدم، اما اعلام می کنم به هیچ وجه حاضر به رضایت دادن نیستم؛ نه به خاطر مظلومیت پسرم که اگر تنها این موضوع بود شاید حاضر به مجازات کسی نبودم. آنچه این جماعت کردند براندازی نظام اسلامی و مبارزه با دین اسلام بود. آنها جامعه را به ناامنی کشیدند تا اسلام از بین برود و من ابدا تحمل این کار را ندارم و قطعا رضایت نخواهم داد.»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  واکنش شهاب حسینی به جایزه جشنواره روسی برای فیلم «خانه ماهرخ»
منبع: دیلی فوتبال

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx