اولین عکس از «مهمونی» جدید ایرج طهماسب

suzan ghatar.com ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۳۲

فصل دوم «مهمونی» با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب خودش را مهیای عید نوروز می‌کند و مخاطبان منتظر حضور شخصیت‌های فصل اول این برنامه باشند.

مجموعه «مهمونی» جدیدترین برندی است که ایرج طهماسب از ابتدای امسال در شبکه نمایش خانگی اجرا و کارگردانی‌اش را برعهده گرفت و به سبک مجموعه‌های عروسکی خود شخصیت‌های تازه‌ای را وارد قالب گفت‌وگو با چهره‌ها کرد.

مهمونی ایرج طهماسب

این مجموعه فروردین ماه سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه نمایش خانگی در دسترس مخاطب قرار گرفت که ترکیبی از شخصیت‌های مختلف عروسکی و کاراکترهای نمایشی داشت.

در میان شخصیت‌های عروسکی «بچه» با صدای هوتن شکیبا و «پشه» با صدای کاظم سیاحی بیشتر مورد توجه واقع شد و حتی در مواردی مجموعه هم در نبود شخصیت‌ها وارد حاشیه شد.

طهماسب سال‌ها با برند «کلاه قرمزی» برای مخاطبان تلویزیون مجموعه ساخته بود و این اولین حضور او در شبکه خانگی بود که با اقبال مخاطب مواجه شد.

صفحه مجازی این برنامه دقایقی پیش از پوسترِ این برنامه رونمایی کرد و این‌طور نوشت: “در روزهاى باقیمانده به پخش فصل جدید سریال مهمونى رونمایی پوستر نوید بخش خبرهای خوشی است که در راه است. مهمونى به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی، با حضور کاراکتر‌های محبوب و دوست‌داشتنی‌اش، نوروز ۱۴۰۲ میهمان شماست.”

این‌طور در توضیحات بیشتر این برنامه آمده ‌پخش این سریال بعد از عید نیز ادامه خواهد داشت و هر هفته یک قسمت منتشر خواهد شد.

به نظر می‌رسد فصل دوم «مهمونی» از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا منتشر شود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: تسنیم

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx