قتل خونین جوان تهرانی بخاطر سگ خانگی یک دختر جوان

nefi ghatar.com ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ دیدگاه ۲۱۸

بامداد یکشنبه ۳۱ اردیبهشت امسال بود که صدای درگیری در بوستان قائم در منطقه یافت آباد اهالی محل را به سمت محل درگیری کشاند و این در حالی بود که پسر جوان غرق خون روی زمین افتاده بود.

خیلی زود تیم های امدادی و پلیس در صحنه درگیری حاضر شدند و امدادگران اورژانس در صحنه جرم مرگ پسر جوان را تایید کردند و درادامه تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد مهدی براعه از شعبه ۳ دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که قربانی جنایت که در پارک دستفروش بوده و جوانی شرور و از اراذل و اوباش بوده با یک دختر جوان درگیر شده که در ادامه ۳ پسر جوان که یکی از آنها با شیما دوست بوده به سراغ جوان شرور رفته و در این درگیری پسر جوان به قتل می رسد.

کارآگاهان در این مرحله با تحقیق از شاهدان حادثه و بررسی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی عاملان جنایت شوند و دختر جوان شدند و ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

نخستین روز خرداد ماه ماموران ۲ پسر جوان را در مخفیگاه شان دستگیر و در ادامه دختر جوان را که شیما نام دارد در خانه شان بازداشت کردند و این در حالی بود که عامل اصلی جنایت پا به فرار گذاشته بود.

  درخواست پلیس از مردم درباره سگ‌های خانگی

یکی از متهمان در تحقیقات پلیسی گفت: شیما بچه محل مان بود و با سگ کوچکی که داشت در پارک بود که ناگهان دیدیم مرد دست فروش با شیما شروع به جروبحث کرد و سگ شیما را زیر بغل زد و می گفت میخواهد صاحب سگ باشد که در این صحنه کامران که با شیما دوست بود به سراغ پسر جوان رفت و ما هم که با کامران دوست بودیم به صحنه درگیری مقتول و شیما رفتیم که ناگهان مرد دستفروش یک سیلی به صورت کامران زد و همین باعث شد تا درگیری آنها شدت بگیرد و کامران با چاقو ضربه ای به او زد و وقتی غرق خون روی زمین افتاد همگی از ترس پا به فرار گذاشتیم.

این در حالی بود که شیما و دیگر متهم پرونده نیز ادعا می کردند که قربانی جنایت قصد سرقت سگ خانگی را داشته که با او درگیر شدند و کامران در حمایت دختر مورد علاقه اش وارد درگیری شده و دست به چاقو شده است.

  نامه یک سگ خانگی به مردم

ردیابی های پلیسی برای دستگیری کامران ادامه داشت تا اینکه مشخص شد عامل جنایت پس از قتل به لاهیجان فرار کرده است. در حالی عامل جنایت زیر سایه پلیس قرار داشت که کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند که پسر جوان به تهران بازگشته است و همین کافی بود تا متهم وقتی برای سرکشی به خانه بازگردد دستگیر شود.

این متهم ۱۸ ساله در گفتگو با خبرنگار ما گفت:«شب حادثه مست بودیم و از لحظه درگیری چیز زیادی به خاطر ندارم.وقتی دیدم شرور ۳۰ ساله قصد سرقت سگ خانگی شیما را دارد با او درگیر شدم و نمی دانم چطور دست به چاقو شدم و وقتی به خودم آمدم دیدم پسر جوان غرق خون روی زمین افتاده است.»

رسیدگی به این پرونده در جریان تحقیقات در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx