تجربه خرید اجناس اصل با بهترین قیمت در جلفا

dell ghatar.com ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ دیدگاه ۹۷

تجربه خرید اجناس اصل با بهترین قیمت در جلفا تنها از طریق خرید مستقیم امکان پذیر نیست بلکه خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی نیز این روزها رونق زیادی پیدا کرده است.

خرید اجناس اصل با بهترین قیمت در جلفا

یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی فروشگاه اینترنتی ارس خرید است که مرجع خرید کالای اصل، با کیفیت و مقرون به صرفه از منطقه آزاد جلفا به شمار میرود.

این فروشگاه اینترنتی برای جذب مشتریان و ایجاد مزیت های رقابتی ویژگی های زیادی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. به منظور شناخت منطقه جلفا، مشخص کردن کالای اصل از تقلبی و شناخت فروشگاه اینترنتی ارس خرید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

جایگاه جغرافیایی منطقه جلفا

منطقه آزاد جلفا از مناطق آزاد موجود در استان آذربایجان شرقی است. این منطقه در شمال غرب ایران قرار گرفته است. این منطقه پس از منطقه آزاد کیش به عنوان دومین منطقه آزاد توسعه یافته به شمار می رود. منطقه جلفا که حدود ۵۱۰۰۰ هکتار وسعت دارد هم مرز با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان است.

منطقه جلفا از تبریز ۱۳۷ کیلومتر و از تهران حدود ۷۶۱ کیلومتر فاصله دارد. به دلیل بعد مسافت طولانی، اغلب متقاضیان خرید از این منطقه آزاد، خرید آنلاین از فروشگاه های آنلاین این منطقه را نسبت به خرید مستقیم از این منطقه ترجیح می دهند. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که مرجع فروش کالاهای اصل و باکیفیت منطقه آزاد جلفا به شمار می رود، فروشگاه اینترنتی ارس خرید است.

فروشگاه اینترنتی ارس خرید

چگونگی اطلاع از اصل بودن کالا

منطقه آزاد ارس به دلیل هم مرز بودن با کشورهایی نظیر آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان، محل ورود بسیاری از کالاهای اصل و اروپایی در دسته بندی های مختلف به شمار می رود. اغلب کالاهایی که وارد این منطقه می شوند روسی، چینی، آلمانی، بلژیکی و … خواهند بود. اما در میان تمامی کالاهای اصل، کالاهایی تقلبی نیز وجود خواهد داشت.

خرید مستقیم از منطقه آزاد ارس و یا خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی ارس خرید که مرجع فروش آنلاین کالاهای منطقه آزاد ارس به شمار می رود، تشخیص کالای اصل از تقلبی است.

اگرچه ارس خرید برای ایجاد اطمینان در مشتریان ضمانت ۷ روزه در اصالت کالای خریداری شده قرار داده و خریداران تا ۷ روز فرصت دارند در صورت شناسایی تقلبی بودن کالا، کالای خریداری شده را مرجوع کرده و هزینه خود را دریافت نمایند، اما این امر مستلزم شناخت راه هایی برای تشخیص کالای اصل از تقلبی است.

به منظور شناسایی کالای اصل از تقلبی راه های زیادی وجود دارد. خریداران کالا می توانند با شماره گیری کد دستوری شامل #۷۷۷۷*۴* از طریق سامانه جامع گارانتی، کد کالا را وارد کرده و در خصوص اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایند. حتی می توان وارد آدرس سامانه irangs.ir شدو از طریق شناسه رهگیری و سریال موجود بر کالا، در خصوص اصل یا تقلبی بودن کالا اطمینان حاصل کرد.

حتی متقاضیان تشخیص اصل از تقلبی بودن کالا می توانند کد ۱۰ رقمی موجود در زیر نشان استاندارد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و اگر تا ۱۰ ثانیه بعد جواب و استعلامی دریافت نگردید، به اصل بودن کالا شک کرده و از تقلبی بودن آن مطمئن شد.

خریداران پس از خرید کالا از فروشگاه اینترنتی ارس خرید، از طریق یکی از راه های پیشنهادی می توانند اصالت کالا را بررسی نمایند. ارس خرید این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که می توانند تا ۷ روز بعد در صورت پی بردن به تقلبی بودن کالا آن را مرجوع کرده و هزینه پرداختی را دریافت نمایند.

کیفیت و قیمت کالا در مقایسه با فروشگاه های دیگر

فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که مردم می توانند خرید آنلاین از آن ها داشته باشند. یکی از بهترین ها فروشگاه ها که کالاهای اصل، باکیفیت و مقرون به صرفه منطقه آزاد ارس را به فروش می رساند، فروشگاه اینترنتی ارس خرید است.

این فروشگاه اینترنتی برای جذب مشتریان بیشتر و ایجاد مزیت رقابتی بالاتر مزایایی را برای مشتریان خود فراهم می آورد. به غیر از اینکه ارس خرید کالاهایی با کیفیت و اصل را به مشتریان ارائه کرده و حتی اصالت کالا را تضمین می نماید، کالاهایی با قیمت های مقرون به صرفه در مقایسه با خرده فروشی ها در اختیار مشتریان قرار می دهد.

حتی ارس خرید تخفیفات شگفت انگیزی بر برخی از کالاها در حوزه های مختلف قرار می دهد که تفاوت قیمتی آن ها یا قیمت های خرده فروشی بسیار قابل توجه است. مشتریان برای خرید از فروشگاه اینترنتی ارس خرید و خرید آنلاین امتیاز نیز کسب می کنند و می توانند امتیازات کسب شده خود را به کد تخفیف تبدیل کرده و کالاهای مختلف را با قیمتی ارزان تر خریداری نمایند.

اگر مشتریان در خصوص کالاهای خریداری شده نظرات خود را در ارس خرید بنویسند، یا در خصوص کالاهایی که هنوز خریداری نکرده اند، در ارس خرید اظهار نظر کرده و نظرات خود را ثبت نمایند و یا پروفایل شخصی خود در فروشگاه اینترنتی ارس خرید را از لحاظ مشخصات، عکس و … کامل نمایند، به ازا هر کدام از موارد ذکر شده، ارس خرید به مشتریان امتیاز داده و مجموع امتیازات به صورت کد تخفیف قابل استفاده خواهد بود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx