تعمیرات تخصصی انواع کولر گازی در مجموعه اس پی یار در تهران

dell ghatar.com ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ دیدگاه ۱۱

تعمیرات و عیب یابی کولر گازی یا اسپیلت نیاز به افراد متخصص دارد. عموما افراد متخصص در مجموعه های معتبر و با سابقه طولانی مدت و درخشان فعالیت می‌کنند و بنابراین انتخاب یک مرکز معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است.

تعمیرات و عیب یابی کولر گازی یا اسپیلت

در این مقاله سعی داریم تا شما را با تعمیرگاه معتبر و مرکزی کولر گازی در تهران آشنا کنیم تا با خیالی آسوده تر تعمیرات و عیب یابی اسپیلت خود را به آن ها بسپارید.

در صورتی که قصد مشاوره رایگان در این زمینه را با کارشناسان و متخصصین اس پی یار دارید، هم اکنون تماس بگیرید:
 

شماره تماس تعمیرگاه کولر گازی در تهران
۰۲۱۹۱۰۰۱۹۱۲

تعمیر کولر گازی در تهران با اس پی یار

مجموعه اس پی یار با سال ها تجربه و تعلیم متخصصین و کارشناسان برجسته کشوری خدمات زیادی به مشتریان خود ارائه کرده است. این مرکز با ارائه خدمات تخصصی و ویژه توانسته بخش زیادی از نیازهای کشور را در این زمینه برطرف کند. ارائه خدمات پس از تعمیرات نشان دهنده کیفیت بالای مجموعه بوده و همچنین موجب دلگرمی مشتریان نیز خواهد شد. در ادامه به برخی از این خدمات اشاره خواهیم کرد:

ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی در محل

در هر کجای تهران که باشید، تعمیرکاران مجموعه در کمتر از ۱ ساعت در محل شما حاضر خواهند شد. مجموعه اس پی یار با داشتن شعبه های مختلف در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران در سریع ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر و عیب یابی خواهد کرد.

ضمانت طولانی مدت خدمات

همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم، ارائه گارانتی خدمات تعمیر کولر گازی نشان دهنده حُسن نیت هر مجموعه ای و تضمین کیفیت کار آن هاست. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی اس پی یار به مدت ۱ سال هرگونه خدمات تعمیری را گارانتی خواهد کرد.

استفاده از قطعات اصل اسپیلت

تعمیرگاه اس پی یار به مشتریان خود تضمین می دهد که هرگونه خدمات تعمیری که ارائه می گردد به صورت کاملا قانونی و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت انجام می شود. این گارانتی باعث افزایش اطمینان مشتریان در تعمیرگاه اس پی یار می شود.

تعمیرکاران با تجربه کولر گازی

از ارکان اصلی هر مرکز تعمیراتی، متخصصین آنجا هستند. خوشبختانه در این مجموعه بخش خاصی به منظور افزایش سطح کیفیت تعمیرکاران راه اندازی شده است و تمامی تکنسین ها ملزم به گذراندن دوره های مربوطه می‌باشند.

تعمیرکاران با تجربه کولر گازی

پشتیبانی و مشاوره

مرکز تعمیرات اسپیلت در اس پی یار با ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان به مشتریان خود، به آنها کمک می کند تا با نحوه نگهداری و تعمیر کولر گازی خود آشنا شوند. همچنین این تعمیرگاه خدمات تعمیرات اضطراری را نیز ارائه می دهد تا در صورت بروز مشکلات ناگهانی در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود کمک کند.

هزینه مناسب خدمات

تعمیرگاه تخصصی اس پی یار خدمات خود را به خوبی قیمت گذاری می کند تا به مشتریان خود ارزش بیشتری نسبت به آنچه که برای آن پرداخت می کنند، بدهد.

کیفیت خدمات

مشتریان با انتخاب تعمیرگاه اس پی یار مطمئن هستند که کولر گازی آنها به بهترین حالت ممکن باز می گردد و می توانند در فصل گرم تابستان با آرامش بیشتری از زندگی لذت ببرند. تعمیرگاه اس پی یار با ارائه خدمات متمایز و با کیفیت سعی در جلب رضایت کامل مشتریان خود دارد.

به طور خلاصه تعمیرگاه اس پی یار با تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت و تضمین رضایت مشتریان به یکی از بهترین تعمیرگاه های کولر گازی در شهر تهران تبدیل شده است. اگر به دنبال تعمیرگاهی مجرب، ماهر و مطمئن هستید، تعمیرگاه SPYaar را امتحان کنید.

هزینه تعمیرات کولر گازی در مجموعه اس پی یار

هزینه تعمیرات کولر گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد و ثابت نیست. برخی از عوامل موثر بر هزینه تعمیرات عبارتند از:

  1. نوع مشکل: نوع مشکلی که کولر گازی دارد می تواند تاثیر زیادی در هزینه تعمیرات داشته باشد. به عنوان مثال تعمیر لوله شکسته در کولر گازی بیشتر از تعویض فیلتر هوای آن هزینه دارد.
  2. سن کولر گازی: سن کولر گازی می تواند در هزینه تعمیرات آن نیز تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، تعمیر کولرهای قدیمی به دلیل کمبود قطعات یدکی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.
  3. نوع کولر گازی: نوع کولرگازی نیز می تواند در هزینه تعمیرات آن تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال هزینه تعمیرات کولر گازی صنعتی بیشتر از کولر گازی خانگی است.
  4. وضعیت و هزینه قطعات: بازار لوازم یدکی نیز می تواند بر هزینه تعمیرات تأثیر بگذارد.

به طور کلی هزینه تعمیرات کولر گازی به عوامل زیادی بستگی دارد و ثابت نیست. با این وجود برخی از تعرفه ها در این مرکز به شرح زیر است:

قطعه خراب شدههزینه تعمیر کولرگازی 
هزینه تعمیر کمپرسور کولر گازی ۵۵۰/۰۰۰ – ۲/۰۰۰/۰۰۰
قیمت تعمیرات نشتی کولر گازی ۲۸۰/۰۰۰ – ۴۵۰/۰۰۰
تعرفه تعمیر لرزش کولر گازی ۲۳۰/۰۰۰ – ۳۳۰/۰۰۰
هزینه تعمیر لوله های رفت و برگشت کولرگازی ۳۰۰/۰۰۰ – ۳۸۰/۰۰۰
قیمت تعمیر برد الکترونیکی کولر گازی ۴۸۰/۰۰۰ – ۶۸۰/۰۰۰
هزینه تعمیرات شیر برقی کولر گازی ۳۸۰/۰۰۰ – ۴۹۰/۰۰۰
تعرفه تعمیر سنسور یونیت کولر گازی ۱۲۰/۰۰۰ – ۱۵۰/۰۰۰
هزینه شارژ گاز کولرگازی ۲۵۰/۰۰۰ – ۴۵۰/۰۰۰
قیمت تعویض خازن کولر گازی ۱۸۰/۰۰۰ – ۳۰۰/۰۰۰
هزینه تعویض ترانس کولر گازی ۲۲۰/۰۰۰ – ۳۵۰/۰۰۰

آشنایی با مشکلات رایج کولر گازی

به طور کلی برخی از مشکلات رایج کولر گازی شامل موارد زیر است که در زیر نحوه رفع آنها را بررسی خواهیم کرد:

  • نشت گاز: نشت گاز یکی از مشکلات رایج کولرگازی است. اگر کولر گازی شما به درستی گاز خنک کننده را نگه ندارد، عملکرد آن کاهش می یابد. برای رفع این مشکل باید نشت گاز را پیدا کرد و تعمیر کرد.
  • نداشتن سرمایش: اگر کولر گازی شما فاقد سرمایش است، می توانید سطح گاز خنک کننده را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را شارژ کنید. همچنین می توانید فیلتر هوا را تعویض کرده و قسمت های داخلی کولر را تمیز کنید.
  • سر و صدای زیاد: اگر کولر صدای بالایی دارد می توانید فن های داخلی کولر را تمیز کرده و با روغن مناسب روغن کاری کنید. همچنین در صورت آسیب دیدن قطعات داخلی کولر گازی باید آنها را تعویض کنید.
  • مشکلات برقی: اگر کولر گازی شما به درستی کار نمی کند، می توانید اتصالات برق را بررسی کرده و در صورت لزوم تعمیر کنید. همچنین می توانید با استفاده از تستر برق آن را عیب یابی کنید.
  • خرابی کمپرسور: اگر کمپرسور کولر گازی شما خراب است، باید آن را تعویض کنید. این کار معمولا نیاز به تخصص فنی دارد و بهتر است از تعمیرکاران مجرب و متخصص استفاده شود.

لازم به ذکر است که در صورت بروز مشکلات بیشتر در کولر گازی خود بهتر است از تعمیرکاران مجرب و متخصص استفاده نمایید.

تعمیرات تخصصی انواع کولر گازی در مجموعه اس پی یار در تهران

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله با یکی از بهترین مراکز تعمیرات و عیب یابی کولر گازی در تهران آشنا شدیم و دیدیم که چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه با هزینه تعمیرات و عیب یابی اسپیلت در این مرکز آشنایی لازم را پیدا کردیم. در انتها نیز با برخی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است در کولر گازی بروز کند آشنا شدیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

منابع:

https://spyaar.com/air-conditioner-split-repair/

https://spyaar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D9%8F%D8%AC%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%84/

https://spyaar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx