۷ فیلم ۲۰۲۳ که نباید از دست بدهید

dell ghatar.com ۰۵ آذر ۱۴۰۲ دیدگاه‌ها برای ۷ فیلم ۲۰۲۳ که نباید از دست بدهید بسته هستند ۷۰

در حال حاضر بخش بزرگی از سرگرمی مردم را فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌ها تشکیل داده‌اند. این فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای متفاوتی تولید می‌شوند تا بتوانند انتظار انواعی از مخاطبان را برآورده کنند.

از این رو نیز در ادامه مطلب نیز ما به فیلم هایی همچون Oppenheimer، Spider-Man: Across the Spider-Verse، Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One،، Past Lives، Dune: Part Two، Killers of the Flower Moon، John Wick: Chapter 4 اشاره کرده‌ایم که از بهترین فیلم های اکران شده در چند سال اخیر هستند.

این فیلم ها دارای صحنه‌های جذاب و چشمگیری هستند که باعث می‌شود مخاطب تا انتهای فیلم به تماشای آن بنشیند که بی شک هنرمندان معتبر و کارگردانان حرفه‌ای این آثار از دلایل این اتفاق هستند. البته باید به این نکته اشاره کرد که فیلم های معرفی شده تنها بخش کوچکی از فیلم های بی نظیر اخیر محسوب می شوند.

تمام فیلم هایی که در ادامه معرفی خواهند شد را می توانید به صورت رایگان با بهترین کیفیت از بخش دانلود فیلم ۲۰۲۳ نماشات دانلود کنید. در این بخش شما تمام فیلم های برتر سال ۲۰۲۳ را می توانید به صورت زیرنویس فارسی و دوبله فارسی مشاهده نمایید. همچنین امکان پخش آنلاین محتوا در نماشات برای شما فراهم شده است.

بهترین فیلم های ۲۰۲۳

فیلم Oppenheimer

Oppenheimer

فیلم (Oppenheimer) یک فیلم به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) است. این فیلم براساس داستانی واقعی است که نقش دانشمند آمریکایی، جی. رابرت اوپنهایمر در ساخت بمب اتمی را به نمایش می‌گذارد. از ژانرها فیلم میتوان به بیوگرافی، درام و تاریخی اشاره کرد. نگارش فیلمنامه بر عهده کریستوفر نولان بوده است. کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، متیو موداین، دیلن آرنولد، اولی هااسکویی، آلدن ارنرایک و… از هنرپیشگان این فیلم جذاب هستند.

Spider-Man: Across the Spider-Verse

مرد عنکبوتی: آن سوی دنیای عنکبوتی انیمیشنی در ژانر ابرقهرمانی، اکشن، کمدی، خانوادگی، فانتزی، علمی تخیلی و ماجراجویی است. شامیک مور، هایلی استاینفلد، اسکار آیزاک، عیسی رائه، جیک جانسون و… به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی پرداخته‌اند. این انیمیشن به کارگردانی خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون ساخته شده است. فیل لرد، کریستوفر میلر و دیو کالاهام نویسندگان این انیمیشن هستند. ۱۵۰ میلیون دلار هزینه ساخت این انیمیشن بوده است. این انیمیشن در تاریخ ۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ در آمریکا اکران شد. مرد عنکبوتی به همراه گون استیسی تیمی جدید تشکیل داده تا با یک شرور قدرتمند روبرو شوند. آن‌ها همراه با هم برای ماجراجویی به نقاط مختلف جهان سفر کرده و…

فیلم Mission: Impossible Dead Reckoning Part One

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

فیلم (Mission: Impossible Dead Reckoning Part One) داستان ایتن هانت است که از طرف آی‌‌ام‌‌‌‌اف ماموریت پیدا می‌‌کند تا نگذارد یک فناوری به اسم «انتیتی» که یک هوش مصنوعی قدرتمند است به دست افراد بیگانه بیفتد. این فیلم، فیلمی اکشن، ماجراجویی و هیجان انگیز به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است. تام کروز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت، هنری چرنی و… از هنرپیشگان این فیلم هستند. این فیلم هفتمین قسمت از فیلم‌های ماموریت غیرممکن محسوب میشود. ا

John Wick: Chapter 4

فیلم جان ویک ۴ یا به عبارتی (John Wick: Chapter 4) یک فیلم به کارگردانی چاد استاهلسکی است. این فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز ساخت سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا است. در این فیلم خواهید دید که جان ویک این بار از سرانی که به او خیانت کرده‌اند و خواهان مرگ قطعی وی می‌باشند به شدت عصبانی است و قصد دارد با کمک دوست خود که زخم بدی را در طول جنگ قبلی خورده‌ است با افرادی که کشتن او تنها هدفشان می‌باشد مقابله کرده و انتقام بگیرد. نگارش فیلمنامه این فیلم بر عهده مایکل فینچ و شی هتن بوده است که در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ این فیلم در کشور آمریکا اکران شد. از بازیگران آن می‌توان به کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، لنس ردیک، دانی ین، رینا ساوایاما، شامیر اندرسون، بیل اسکاشگورد، اسکات ادکینز، هیرویوکی سانادا، کلنسی براون، ایان مک‌شین اشاره کرد. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های جان ویک به حساب می‌آید. پیشنهاد میکنیم همین الان به صفحه دانلود فیلم نماشات بروید و جان ویک ۴ را به همراه فیلم های دیگر مورد علاقه خود به صورت رایگان دانلود کنید.

Killers of the Flower Moon

قاتلان ماه کامل یا به انگلیسی (Killers of the Flower Moon) در دهه ۱۹۲۰ اتفاق میفتد که پس از کشف نفت در زمین‌های یک قبیله بومی آمریکایی در اوکلاهاما به نام اوسیج‌، اعضای این قیبله به طرز وحشتناکی به قتل می‌رسند. پس از این حادثه ناگوار، ماموران اف‌بی‌آی FBI تصمیم می‌گیرند تحقیقات خود را برای کشف حقیقت آغاز کرده است. این فیلم جنایی، درام، رازآلود، تاریخی، وسترن و هیجان انگیز است.

این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) است که محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا است. از بازیگران فیلم میتوان به ستارگانی مثل لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونس، لیلی گلداستون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جنی کالینز، جیلیان دیون، ویلیام بلو و… اشاره کرد. فیلم قاتلان ماه کامل با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری براساس حوادثی واقعی ساخته شده است.

Dune: Part Two

فیلم تل ماسه: قسمت دوم یا بخش دوم، فیلمی در ژانر اکشن، درام، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز است. این فیلم محصولی در سال ۲۰۲۳ و تولید شده در آمریکا و کانادا است. این فیلم به ادامه سفر پل اتریدیز می‌پردازد که برای گرفتن انتقام از توطئه‌گرانی که خانواده‌اش را نابود کرده‌اند، با فرمن و چانی متحد می‌شود.

جان اسپیتز، دنی ویلنوو و اریک راث فیلمنامه نویسان این اثر هستند. تیموتی شالامی، زندایا، ربکا فرگوسن، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، شارلوت رمپلینگ، خاویر باردم، تیم بلیک نلسون، آستین باتلر، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو از هنرپیشگان این فیلم هستند. این فیلم به کارگردانی دنی ویلنوو ساخته شده است.

فیلم Past Lives

Past Lives
فیلم زندگی های پیشین یک فیلم در ژانرهای عاشقانه و درام است. به کارگردانی سلین سانگ (Celine Song) ساخته شده است. سال ۲۰۲۳ این فیلم توسط آمریکا تولید شده است. فیلمنامه این فیلم اثری از سلین است. این فیلم جذاب دارای هنرمندانی مثل گرتا لی، تئو یو، جان ماگارو، مون سونگ آه، جی هی یون، وون یانگ چوی، آن مین یانگ، سئو یون وو، کیها چانگ، شین هی چول، پارک جون هیوک، جک آلبرتز، جین کیم، نو ری سانگ، سی آه جین، یون سو چوی و… است.

درباره داستان فیلم میتوان گفت که نورا و هه سونگ، دو دوست صمیمی دوران کودکی هستند که پس از مهاجرت خانواده نورا از کره از یکدیگر جدا می‌شوند. حال با گذشت ۲۰ سال، نورا و هه سونگ در یک هفته دوباره با یکدیگر روبرو شده و مفهوم عشق و سرنوشت را تجربه می‌کنند…

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

نظرات بسته شده است.