تعدادی گوجه فرنگی در حال ورود از مبادی ورودی کشور، دستگیر شدند (طنز – ابراهيم نبوی)

lokomotive ghatar.com ۰۲ بهمن ۱۳۸۵ یک دیدگاه ۱۵۳

همزمان با تبدیل گوجه فرنگی به مهم ترین موضوع سیاس اقتصادی کشور که در حال حاضر توجه جهانیان را به خود معطوف کرده است، افزایش قیمت مسکن نیز به جای اینکه از طریق وزارت صنایع سنگین و راه و ترابری مورد بررسی قرار بگیرد، توسط وزارت اطلاعات مورد پیگرد قرار گرفت. محسنی اژه ای وزیر اطلاعات گفت: « علت گرانی مسکن در وزارت اطلاعات در حال بررسی است.» برخی کارشناسان احتمال می دهند که بزودی وزارت اطلاعات یکی از ادارات خود را مسوول پیگیری پرونده گوجه فرنگی کند. در همین راستا، تعدادی گوجه فرنگی واقعا فرنگی که در حال ورود از مبادی ورودی کشور بودند، دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفتند...


یک گوجه فرنگی اعتراف کرد که از طریق اس ام اس برخی رانت خوارهای وابسته، برای برهم زدن اقتصاد کشور از انگلیس وارد ایران شده است. همچنین تعدادی آناناس که با سوء استفاده از وضع اقتصادی کشور تغییر جنسیت داده و تبدیل به گوجه فرنگی شده بودند، توسط دادگاه انقلاب دستگیر شدند. دولت به کلیه کارخانه های رب گوجه فرنگی هشدار داد که از این پس له کردن گوجه فرنگی در خدمت استکبار جهانی قلمداد شده و دولت با هر کسی که این عمل عدالت ستیزانه را انجام دهد برخورد غیرقانونی تری خواهد کرد.

افتخارات دولت نهم

دیروز، احمدی نژاد پس از لو دادن سیاستهای پنهان دولت، برخی افتخارات دولت نهم را اعلام کرده، گفت: « کنترل تورم از افتخارات مجلس هفتم و دولت است.» وی گفت: اگر باور نمی کنید که تورم کاهش پیدا کرده، از میدان تره بار نزدیک خانه ما بپرسید. دکتر اینقدی نژاد همچنین اضافه کرد: « رتبه ششم در بازیهای آسیایی دوحه نسبت به رتبه یازدهم دوره قبل یکی دیگر از افتخارات دولت نهم است.» آگاهان توضیح دادند که علت کاهش رتبه فوتبال ایران در جام جهانی از رتبه هفدم به رتبه بیست و پنجم، ربطی به دولت ربطی به دولت احمدی نژاد ندارد، بلکه دولت علی دائی باعث این کمبود افتخار شده است. همزمان با این موضوع دکترفرشاد مومنی کارشناس اقتصادی نیز یکی دیگر از افتخارات دولت نهم را برشمرده و گفت: « ایران در سال 2006 نسبت به سال قبل 13 رتبه از نظر گزارش موسسه شفافیت بین المللی سقوط کرده است، به این معنی که ما در باتلاق فساد مالی پیشروی کرده ایم.»

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx