میمون بازی (ابراهيم نبوی)

dell ghatar.com ۰۳ بهمن ۱۳۸۵ یک دیدگاه ۳۰

فی الواقع امورات مملکتی ما هم عجیب و غریب است. به این خبر توجه کنید و قبل از توجه به این خبر به توضیح من توجه کنید که این خبر اصلا طنز نیست و من اصلا در نوشتن آن دخالت نداشتم و کلیه نقل قول ها هم واقعی است. خبر اینکه، اداره کل تربیت بدنی استان قم، در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم که در حضور مقامات این استان برگزار شده بود، از میمون برای سرگرم کردن مردم استفاده کرد... مسوولان استان میمون مذکور را تشویق کردند... یکی از طلاب معترض گفت: در گذشته معمولا از حافظان فرآن، گروههای تواشیح، سخنرانی علما وحرکات ورزشی ورزشکاران استفاده می شد،


در حالی که امشب برای نخستین بار از میمون استفاده کردند. محمد جعفری که برای اعتراض به وضع بد حجاب دختران، جلسه را ترک می کرد، گفت: « در آستانه ماه محرم، مردم را با بوزینه سرگرم می کنند و هیچ کسی هم اعتراض نمی کند، دست کم حرمت مراجع و علما را نگه می داشتند.» همچنین، محتاج، استاندار قم گفت: « برنامه آن شب، کار زشتی بود و من هم نپسندیدم، این چه کاری بود که بعد از چند سال بوزینه آوردند؟» این استاندار در کمال جدیت گفت: « ما هنوز به یک مهندسی مناسب برای مراسم مختلف خود نرسیده ایم.»
توضیح اول: ظاهرا اسپانسر این برنامه شرکت چی توز یا بخش دولتی مشابه بوده است.
توضیح دوم: استفاده از میمون برای سرگرم کردن مردم موضوع مهمی است که در یکی دو سال اخیر باید مورد توجه قرار بگیرد.
توضیح سوم: جمله استاندار قم که « این چه کاری بود که بعد از چند سال بوزینه آوردند؟» نشان از مخالفت این استاندار با سیاست های دولت نیست، بلکه نشان دهنده این است که ایشان آن شب متوجه موضوع شده است.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx