kalaqnews nedayeenghelab.com ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ دیدگاه ۵۰

بررسی سوابق برخی از اعضای گروهک نهضت آزادی نشان می دهد که این گروهک در فتنه ۸۸ نقشی فراتر از آن که مطرح شده ایفاء کرده است.
به گزارش«ندای انقلاب»،این گروهک در جریان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کانال ارتباطی آمریکا با ستاد فتنه گران بوده است به شکلی که “عاطفه یزدی” نوه ابراهیم یزدی ،مشاوران تبلیغاتی اوباما را طی جلسه ای به تیم های داخلی متصل ساخته بود.
همچنین ابراهیم یزدی که بخش قابل توجهی از سهام بیمارستان پارس در اختیار وی و برادرش می باشد درطی جلسه ای که در تابستان سال ۸۷ با مجموعه ای از اصلاح طلبان برگزار شده بود، گفته بود:« برای اینکه به حاکمیت فشار آورید شرط آن برگزاری انتخابات تحت نظارت بین المللی است. اگر می خواهید این فرایند اصلاح طلبی یا زایمان، طبیعی و سالم باشد چاره ای ندارید جز اینکه مطرح کنید نظارت بین المللی می خواهیم … بگوئید ما به این گروهی که انتخابات را برگزار می کنند اطمینان نداریم… آیا شما می توانید مردم را بسیج کنید که بیایند با رای سپاه و بسیج مقابله کنند؟ انتخابات پیش رو با گذشته متفاوت است. در شرایط سیاسی و آرایش نیروهای فعلی، با استراتژی قبل اگر شرکت کنید موفق نمی شوید.»

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx