عکس‌های عروسی آرش و بهناز انصاری +بیوگرافی

lokomotive ghatar.com ۱۹ آذر ۱۳۹۱ دیدگاه ۱۳۰۱۶

مراسم ازدواج آرش لباف خواننده ایرانی مقیم سوئد و بهناز انصاری در هتلی ۵ ستاره در دبی سیتی و در کنار منظره‌ای مسحور کننده از سواحل زیبای خلیج فارس و به سبک کاملا ایرانی انجام شد.

تعدادی از شخصیت های سرشناس ورزشی و هنری سوئدی نیز از جمله میهمانان حاضر در این مراسم بودند که بخش اعظم آن با موسیقی ایرانی و رقص همراه بود.

آرش در سال ۲۰۰۴ در جریان یک یک تورنمنت تنیس با بهناز انصاری آشنا شد و پس از ۷ سال آشنایی این دو رسما پیوند زناشویی بستند. هم آرش (۳۴ ساله) و هم بهناز (۲۹ ساله) متولد ایران هستند اما بخش بزرگ زندگی خود را در سوئد زندگی کرده‌ و هر دو مقیم شهر مالمو در جنوب سوئد هستند.
 
در ادامه عکس‌هایی از عروسی آرش لباف و بهناز انصاری را در دوبی مشاهده نمایید:
عروسی و زدواج آرش لباف و بهناز انصاری دبی

عکس مراسم ازدواج آرش و بهناز انصاری

عکس های عروسی آرش و بهناز انصاری

عکس عروسی آرش و بهناز انصاری

عروسی لباف و بهناز انصاری دبی

عروسی آرش و بهناز انصاری دبی

ازدواج آرش لباف و بهناز انصاری دبی

عروسی آرش لباف و بهناز انصاری دبی
 
بهناز ۵ سال از آرش کوچکتر است. این زوج دوقلوهایی به نام دنیا و دارین دارند که در سال ۲۰۱۲ متولد شدند، آرش در آلبوم اولش آهنگی را هم برای بهناز انصاری خوانده است.
 

بیوگرافی آرش لباف

آرش لَبّاف معروف به آرش متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران خواننده پاپ ایرانی است. بچه پارک ملت است، پدرش اصفهانی و مادرش شیرازی است، البته جالب است بدانید پدربزرگش هم آذری بود، او همچنین دو برادر دارد. آرش هنگامی که ۱۰ ساله بود به همراه پدر و مادرش به سوئد مهاجرت کرد. تحصیلات او در زمینه طراحی ساختمان است و از سن ۱۸ سالگی در زمینه موسیقی فعالیت داشته است.

آرش و خانواده اش پس از مهاجرت به سوئد در ابتدا در شهر اپسالا زندگی می‌کردند و پس از آن به شهر مالمو در جنوب سوئد نقل مکان کردند. جایی که آرش کماکان در آن زندگی می‌کند.
 

اولین آلبوم آرش:

آرش به دلیل اشتیاق زیادش به موسیقی، پس از رفتن به کالج، شروع به آهنگ‌سازی کرد. در ابتدا کار خود را در گروهی به همراهی کامرون کارتیو و چند تن دیگر آغاز کرد که در کلوپ‌ها و بارها می‌خواندند.
اما پس از آن‌که آرش در موسیقی پیشرفت بیشتری کرد، سرانجام پس از تلاش فراوان نخستین آلبوم خود را در ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۰۴ منتشر نمود. او سریعا در جدول‌های موسیقی تاپ ۱۰ سوئد شماره یک شد و پس از مدتی نیز در تمام اروپا به شهرت رسید و آلبوم او سومین آلبوم پر فروش شد.

آرش به‌واسطه استقبال گسترده‌ای که از ترانه‌هایش در سطح بین‌المللی به‌عمل آمده از شهرت جهانی برخوردار است.
 
ترانه ایران ایران
خبرسازترین رویداد مربوط به آرش، مربوط به پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان می‌شود. او ترانه «ایران ایران» را به نمایندگی از کشور ایران با همان ملودی «موزیک زبان من است» اجرا کرد.
 

افتخارات آرش لباف

او در مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۰۹، آیسل تیمورزاده نماینده جمهوری آذربایجان را با آهنگ همیشه همراهی کرد. او همراه با آیسل در این مسابقات پس از نمایندگان نروژ و ایسلند و بالاتر از نمایندگان کشورهایی چون بریتانیا و ترکیه به مقام سوم رسید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx