جو لاندو در ۶۰ سالگی/ عکس‌ جدید سالی پزشک دهکده

lokomotive ghatar.com ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ دیدگاه ۱۰۵۸۶

جو لاندو در ۹ دسامبر سال ۱۹۶۱ در ایلینویز آمریکا بدنیا آمد نام او جوزف جان لاندو است او در سال ۱۹۹۳ یکی از ۵۰ مرد خوشتیپ و زیبای جهان شناخته شد.

قطار وبگردی: شهرت او با بازی در مجموعه تلویزیونی «پزشک دهکده» در نقش «بایرون سالی» جهانی شد و همین باعث انتخاب او بعنوان بهترین و خوش چهره ترین بازیگر شد.


جو لاندو بایرون سالی

جو لاندو و جین سیمور بازیگران سریال پزشک دهکده

جو لاندو در نقش سالی

جو لاندو بازیگر سریال پزشک دهکده

شهرت جو لاندو با بازی در مجموعه تلویزیونی «پزشک دهکده» در نقش «بایرون سالی» جهانی شد و همین باعث انتخاب او به عنوان بهترین و خوش چهره ترین بازیگر شد.

سریال پزشک دهکده:
دکتر کوئین، پزشک زن (به انگلیسی: Dr. Quinn, Medicine Woman) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی با سبک وسترن، درام و خانوادگی به کارگردانی بث سالیوان است. این مجموعه در ایران تحت عنوان پزشک دهکده به نمایش درآمد. این مجموعه تلویزیونی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۸ در شبکه سی‌بی‌اس پخش شد.

این سریال اولین بار از تاریخ ۲۰ مهر ۱۳۸۰ تا ۱۷ مهر ۱۳۸۳ در ۱۴۴ قسمت از شبکه دو صداوسیمای ایران پخش شد. و در زمان پخش و پس از آن با استقبال خوبی روبه رو شد.

ماجرای سریال پزشک دهکده مربوط به پزشک زنی با نام مایکلا کوئین است که نقش آن را جین سیمور بازی می‌کند. مایکلا پس از تکمیل تحصیلات پزشکی در بوستون و ناکامی در پیدا کردن شغل به عنوان دکتر، به دهکده‌ای در کلورادو می‌رود و در آنجا به معالجهٔ بیماران می‌پردازد هر چند که مردم دهکده آمادگی پذیرش یک دکتر زن را ندارند اما مایکلا با سر سختی به معالجهٔ بیماران می‌پردازد. در همین حین با خانواده‌ای صمیمی می‌شود. پس از مدتی مادر آن خانواده بر اثر بیماری در معرض مرگ قرار می‌گیرد و در اواخر عمرش سه فرزندش را به مایکلا می‌سپارد تا از آن‌ها مراقبت کند.

جو لاندو و جین سیمور

جو لاندو در ۲۴ ماه می ۱۹۹۷ با کریستن بارلو ازدواج کرد و ثمره ازدواج آنها ۳ فرزند، ۲ پسر و یک دختر به نام های جک (۱۹۹۸) کریستین (۲۰۰۱) و دختر آنها کیت الیزابت ( ۲۰۰۳) می‌باشد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx