دو علت‌ عجيب راي‌ ندادن‌ نمایندگان به‌ سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان!

lokomotive ghatar.com ۲۰ آبان ۱۳۹۲ دیدگاه ۴۰۳

یک نماینده مجلس با انتقاد شدید از رای عدم اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: «مجلس هنوز صدای مردم را نشنیده است و رای مردم در مجلس همچنان نافذ نیست.»

کمال‌الدین پیرموذن با انتقاد از نمایندگانی که به نصر الله سجادی رای ممتنع دادند، اظهار کرد: «علی رغم تذکر رهبر فرزانه انقلاب رای ممتنع در مجلس تعیین کننده است. رای ممتنع با منافع ملت منافات دارد.» وی در بخش دیگری از سخنانش پرده از مسئله ای برداشت که بنا به گفته او در عدم رای اعتماد مجلس به سجادی بی تاثیر نبوده است. نماینده اردبیل گفت: وزارت ورزش و جوانان بازی و بازیچه شده است. متاسفانه این رای مجلس تا حدودی به انتخاب استانداران ارتباط دارد.

بنا به گفته پیر موذن؛ رحمانی فضلی وزیر کشور در ابتدای کار خود اشتباهی مرتکب شد و در حالی که انتخاب استانداران حق دولت است از نمایندگان درخواست کرد گزینه های پیشنهادی خود را معرفی کنند. پس از گذشت مدتی گزینه‌های نمایندگان به استانداری نرسیدند. این موضوع باعث شده است که نمایندگان با دولت بی‌مهری کنند. نماینده اردبیل اظهار کرد: نمایندگان اصولگرا به دلیل آنکه با آقای رحمانی فضلی همفکر هستند، نمی‌توانند به ایشان تذکر دهند در نتیجه در باره دیگر اعضای دولت اقدامات منفی انجام می‌دهند.

  عکس/سانس ویژه ماساژ، وسط جلسه علنی مجلس!

اظهارات پيرموذن موقعي رنگ جدي و واقعي‌تري به خود مي‌گيرد كه روز يكشنبه بخشايش اردستاني از نمايندگان شاخص حامي احمدي‌نژاد به صورت علني و صريح علت راي ندادن مجلس به سجادي كه از توانمندترين مديران ورزشي پس از انقلاب محسوب مي‌شود را بي‌ اعتنايي رييس‌جمهور به نمايندگان مجلس به خاطر عدم انتخاب چند وزير از بين مجلسي‌ها ارزيابي كرد! به گفته او، احمدي‌نژاد چند نفر از وزيران خود را از بين نمايندگان مجلس انتخاب كرد اما روحاني حتي به نمايندگان يك تعارف ساده هم نكرد و به همين دليل؛ بسياري از مجلسيان از ايشان ناراحتند!

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx