علی کریمی: آقای رویانیان! اگر خدمتی کردی وظیفه‌ات را انجام دادی

lokomotive ghatar.com ۲۰ آبان ۱۳۹۲ (۲) دیدگاه ۳۴۷

اگر بزرگ بودم به جبهه می‌رفتم و منتی نمی‌گذاشتم، درست برعکس شما!

علی کریمیعلی کریمی در پاسخ به اظهارات محمد رویانیان که اعلام کرده بود، زمانی که اسلحه دستش بود کریمی بچه بود، گفت: آقای رویانیان شما درست می‌گویید، من زمان جنگ فقط یک سال بیشتر نداشتم اما شک نکنید اگر بزرگ بودم با کمک خدای بزرگ به جبهه می‌رفتم و باز هم شک نکن برعکس شما هیچ منتی بر سر مردم نمی‌گذاشتم.

وی افزود: من به قول شما در جنگ نبودم و شما اسلحه در دستتان بود، اما اگر شما آن موقع خدمتی کردید وظیفه‌تان را در قبال مملکت ما انجام دادید. ما در این مملکت امثال شهید همت و فهمیده‌ها و هزاران جانباز عزیز جنگ تحمیلی را داریم که من وخانواده‌ام خودمان را همیشه و همواره مدیون آنها می‌دانیم بی منت این عزیزان در جبهه‌ها جنگیدند، شیمیایی شدند، جان خود را از دست دادند و اگر آنها نبودند الان من و شما راحت زندگی نمی‌کردیم.

  واکنش علی کریمی به اعتراض دسته‌جمعی ملی‌پوشان/عکس

کریمی خاطر نشان کرد: شما درست می‌گویید، من بچه بودم و شما اسلحه به دست بودید اما خیلی‌ها اسلحه داشتند، جنگیدند و شهید شدند و یا جانباز شدند و عده‌ای از این عزیزان هم بهترین سالهای عمرشان را در اسارت و گوشه بیمارستان گذراندند ولی امروز و پس از گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی حتی یک بار هم توقعی از کسی نداشتند، درست برعکس شما.

منبع: روزنامه جوان

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx