عکس اسکاری که رکورد بیشترین بازنشر طول تاریخ «توییتر» را شکست

lokomotive ghatar.com ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ دیدگاه ۶۶۹

"الن د جنرس" چهره سرشناس دنیای تلویزیون برای دومین بار اجرای مراسم اسکار را به عهده داشت که دوشنبه صبح در دالبی تیه‌تر در هالیوود اند هایلند در لس آنجلس برگزار شد.

آلن عکسی از خود به همراه برخی از بازیگران حاضر در مراسم اسکار 86 در توییتر منتشر کرد که با شکست رکورد اوباما، بیشترین بازنشر طول تاریخ «توییتر» را از آن خود کرد.
 
د جنرس با تلفن همراه خود سراغ مریل استریپ رفت و گفت: بیا عکسی بگیرم و توییت کنیم و رکورد بیشترین ریتوییت را بشکنیم! اين عكس توانست با ركورد بيش از يك ميليون ريتوييت، ركورد شكني كند.
 
کوین اسپیسی، جولیا رابرتز، براد پیت، آنجلینا جولی و لوپیتا نیونگو (که امسال برنده اسکار شد) دیگر بازیگرانی بودند که پس از اینکه “دجنرس” به خوش و بش با ستارگان حاضر در سالن پرداخت، به سمت او هجوم آوردند و برادلی کوپر عکس را گرفت و دجنرس آن را در صفحه توئیتر خود بارگزاری کرد.
 
این عکس در طی دو ساعت و در حالي كه مراسم اسكار هنوز در جريان بود، بیش از دو میلیون بار در صفحات دیگر کاربران به اشتراک گذاشته شد. برادلی کوپر، برد پیت، آنجلینا جولی، جنیفر لارنس، مریل استریپ، لوپیتا نیونگ در اين عكس دیده می‌شوند.
 

عکس اسکاری که رکورد توییتر را شکست

 
این عکس رکورد عکس پیروزی «چهار سال دیگر» رئیس جمهور باراک اوباما را شکست. عکس اوباما در کنار همسرش میشل در شب انتخابات سال 2012 به رکورد 780 هزار اشتراک رسیده بود.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  آغاز داغ فصل جوایز سینمایی با درخشش اصغر فرهادی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx