guinness fa.zarinazar.com ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ دیدگاه ۴۹۹

ماست چون یک محصول حیوانی است مصرف آن منع شده. محصولات حیوانی بطور کلی برای انسان ضروری نبوده در شکل و صورتی که امروزه تهیه و عرضه میشوند برای سلامت مضر هم میباشند. پاستوریزه کردن و هموژنیزه کردن شیر ( که ماست هم از آن تهیه میشود ) علاوه بر نوع پرورش دامها و هورمونها و آنتی بیوتیکهایی که چه مستقیما و چه از طریق مواد غذایی ناسالم به خورد دامها داده میشود همگی لبنیات را جزو مواد سمی و مضر برای انسان قرار داده اند بطوریکه امروزه بیماریهایی مانند سرطان پروستات و سینه و تخمدان و حتی روده ی بزرگ را در ارتباط با مصرف لبنیات و سایر مواد حیوانی میدانند. بخصوص به نظر میرسد بین مصرف شیر و سرطان پروستات رابطه ی مستقیم وجود دارد.
درگذشته ماست از شیر خام ٬ از حیوانی خانگی یا محلی که بصورتی تندرست تغذیه گردیده زندگی طبیعی خود را دنبال میکرد بطور طبیعی و سالی یکبار حامله میشد پس از آنکه گوساله شیر مورد نیاز خود را دریافت کرده بود تهیه شده بدلیل وجود باکتریهای فراوان غذایی مفید تشخیص داده میشد آنهم نه بصورت غذای اصلی و همه روزه و روزی چند وعده. امروزه گاوهادر سلولهای زندان خود بطور مصنوعی سالی چندین بار بزور و با کمک هورمونهای مختلف حامله میشوند. فرزندانشان را بسرعت از آنها جدا کرده به سلولهای زندان خود منتقل میکنند.
به دلیل حاملگی بیش از حد و غیر طبیعی و دوشیدن مصنوعی شیر بیماری تورم پستان در گاوها بطور عموم شایع است. به همین دلیل به آنان آنتی بیوتیکهای اضافه خورانده میشود. همه ی این چرک و خون و هورمون و آنتی بیوتیک وارد شیر دوشیده شده گردیده به ماست تبدیل شده وارد بدن شما و دیگران میشود. این تازه تنها یک پرده از نمایشنامه ی غم انگیز دامداری صنعتی و مواد غذایی حاصله از آن است که در بسته بندیهای تمیز و فریبنده به دست شما میرسد.
اگر این دلایل برای خودداری از مصرف مواد حیوانی از جمله ماست کافی نیست به پرده های دیگر نمایشنامه میتوان پرداخت!

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx