تصویر / پوشش جدید رزمندگان فلسطینی و تسلیحات پیشرفته مقاومت در نبردهای زمینی غزه

didi ghatar.com ۲۹ تیر ۱۳۹۳ دیدگاه ۷۳۵

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از پوشش جدید نیروهای مقاومت در نبردهای اطراف غزه در رویارویی با نظامیان صهیونیستی خبر می دهند.

بنابر اعلام این منابع گروههای فلسطینی در جنگ سوم غزه، به سلاحهای ویژه تک تیرانداز مجهز شده اند که یکی از پیشرفته ترین انواع آن در سطح جهان محسوب می شود.


رزمندگان فلسطینی

این نوع سلاح تک تیرانداز به نام “اشتایر” (Steyr HS.50) اتریشی است که البته در ایران ساخته شده است. این منابع اعلام کردند: اتریش در سال 2005 این نوع تک تیرانداز را به ایران فروخته و ایرانیها سپس آن را به صورت انبوه تولید کرده اند.

رزمندگان فلسطینی

منابع فلسطینی با اشاره به اینکه برد موثر این سلاح 1500 متر است ، اعلام کردند: این یکی از بهترین انواع تک تیرانداز در سطح جهان است که حزب الله آن را از طریق دریا به گروههای فلسطینی در غزه رسانده است. منابع صهیونیستی نیز با اشاره به تسلیحات جدید گروههای مقاومت فلسطینی از حضور دو نیروی آموزش دهنده خبره در غزه برای آموزش استفاده از این نوع تسلیحات به گروههای مقاومت خبر داده اند.

  این زن سیاستمدار با چفیه به ایران آمد +عکس

نکته مهم دیگر در نبردهای زمینی غزه پوشش جدید نیروهای مقاومت فلسطین است که برای استتار و مخفی شدن در مناطق اطراف غزه مورد استفاده قرار گرفته اند.


رزمندگان فلسطینی

منبع: مهر

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx