ایراد ارشاد به سر تراشیده «رویا تیموریان» + تصاویر

didi ghatar.com ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ دیدگاه ۱۳۱۰

طبق نظر شورای پروانه نمایش مساله حجاب و سرتراشیده بازیگر زن این فیلم (رویا تیموریان) و نیز تک‌خوانی یک بازیگر زن دیگر برای اکران مشکل دارد و خواسته‌اند نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

کارگردان فیلم «شیفتگی»، درباره وضعیت اکران این فیلم بیان کرد: طبق نظر شورای پروانه نمایش مساله حجاب و سرتراشیده بازیگر زن این فیلم (رویا تیموریان) و نیز تک‌خوانی یک بازیگر زن دیگر برای اکران مشکل دارد و خواسته‌اند نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.


رویا تیموریان در فیلم شیفتگی"

او با اشاره به اینکه اعضای شورای پروانه نمایش کاملا بر مواضع خود ایستاده‌اند، گفت: حضور یک بازیگر با سرتراشیده در حالی برای اکران عمومی «شیفتگی» مشکل ایجاد کرده است،‌ در حالیکه پیش از این چنین صحنه‌هایی در سینمای ایران سابقه داشته و در فیلم‌های «بچه‌های بد‌»، «سرب »‌، «آینه‌های روبرو» و «زندان زنان» موارد این چنینی را دیده‌ایم.

زمانی عصمتی با بیان اینکه مساله تک خوانی زنان هم باید یکبار برای همیشه حل شود‌،افزود: صحنه‌های مربوط به تک‌خوانی بازیگر زن فیلم را می‌توان درست کرد، اما مساله اینجاست که با توجه به تغییر شرایط و زمانه شاید بهتر باشد برخی مواردی که از نظر شرعی حرام محسوب می‌شوند مورد بازنگری قرار گیرند؛ همانطور که بازی شطرنج زمانی حرام بود اما اکنون حلال است و مخصوصا در این فیلم آواز خوانی با صحنه‌های نامناسبی همراه نیست.

این کارگردان همچنین اضافه کرد: در صحنه‌هایی که رویا تیموریان با سرتراشیده بازی می‌کند، امکان تغییر در صحنه وجود دارد اما باید برای هر دقیقه‌ سه تا چهار میلیون تومان هزینه کرد که این کار برای حدود هشت دقیقه فیلم حدود یکی دو ماه وقت می‌برد در حالی‌که پس از جشنواره مونتاژ و صداگذاری جدیدی روی فیلم انجام شده و الان آماده نمایش است.


رویا تیموریان در فیلم شیفتگی"

زمانی عصمتی اظهار کرد: در معاونت سینمایی دوره قبل چنین مساله‌ای وجود نداشت و مجوز ساخت فیلم را با ظاهری مردانه برای بازیگر اصلی زن گرفتیم،‌اما اگر این شرایط بخواهد ادامه داشته باشد شاید باید از آن‌ها شکایت کرد که چرا کارهای غیرشرعی و غیرقانونی انجام دادند. با این حال امیدوارم با همکاری و وساطت‌ بزرگترها، مخصوصا آقایان ایوبی و احسانی این مساله حل شود.

به گزارش ایسنا،در «شیفتگی»، رویا تیموریان و افسانه چهره‌آزاد با حضور لیلا زارع هنرنمایی کرده‌اند و بازیگران دیگری همچون سحر عبدالهی، بهداد رویان، هومن اشکبوس، مهسا ظریف، شایان ترابیان، مرتضی نسیم سبحان، لیلا بارگاهی، مجتبی لاله‌زاری، امیر جلالی، امیر زمانی، محسن عالم‌زاده، جمیله ستوده‌نیا، مهری زمانی و… در آن حضور دارند.


رویا تیموریان در فیلم شیفتگی"

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «شایسته زنی است که بیش از سی سال است شخصیت اصلی خود را فراموش کرده است. او پس از آشنایی با یک موزیسین جوان به نام غوغا و کمک به او برای رفع گرفتاریش، خود نیز دچار دگردیسی می‌شود.»

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx