زیرنویس‌ عجیب و ناشیانه شبکه ورزش

didi ghatar.com ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ (۲) دیدگاه ۹۰۲

بعد از آنکه عادل فردوسی پور، مسابقه و نظرسنجی مبتنی بر پیامک را در برنامه اش باب کرد، تقریبا همه برنامه های زنده تلویزیون ایران تصمیم به انجام چنین حرکتی گرفتند.

شبکه ورزشاین روند نه فقط در برنامه های ورزشی، بلکه حتی در برنانه های هنری، اجتماعی و سیاسی نیز دنبال شد تا اینکه شبکه ورزش سیما زا راه برسد و نظرسنجی پیامکی را، وارد لیگِ تازه ای کند!
 
تقریبا به هنگام پخش همه بازی های زنده از شبکه ورزش، سوال پیامکی زیرنویس می شود. سوالی که جواب دادن اش به طور معمول برای مخاطبان عبوری فوتبال هم ساده ترین کار دنیاست. ورزشی ها در شرایط عادی از مردم سوال می کنند که لقب باشگاه منچستریونایتد چیست و از بین فرانک لمپارد و استیوی جرارد چه کسی کاپیتان لیورپول بوده و باشگاهی که نامش رئال مادرید است، جه نام دارد!
 
این سوال ها شاید علیرغم ابتدایی بودن، مشکل دیگری نداشته باشند. مشکل اما درست از جایی شروع می شود که گاهی، اشتباهات مهلکی در این زیرنویس ها رقم می خورد. برای مثال، ورزشی ها شب گذشته از مخاطبان سوال کرده اند که لاتزیو، با حذف کدام رقیب، حریف یوونتوس در بازی امشب شده است؟ غافل از اینکه این بازی ارتباطی به فینال کوپا ایتالیا بین دو تیم ندارد و تیم ها اساسا برای بازی در رقابت های لیگ، تیم دیگری را حدف نمی کنند! مشابه این اتفاق، پیش تر بارها در این شبکه تلویزیونی رقم خورده است. شبکه ای که کارشناس جوان اش، هنوز هم برای چلسی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قائل است!
 
منبع: آی اسپورت

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  نخستین پیامک تاریخ، ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رسید

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx