حرف‌های هولناک نماینده رشت از وضعیت این شهر

lokomotive ghatar.com ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ دیدگاه ۵۵۷

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشت بحرانی‌ترین شهر درگیر با کروناویروس در کشور و شاید هم در جهان است، گفت: باید واقعیت‌های این بیماری به مردم اطلاع رسانی شود تا آگاه باشند که در شرایط بسیار حادی قرار داریم.

جبار کوچکی‌نژاد امروز در نشست خبری ستاد مقابله با کرونا که در فرمانداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه رشت بحرانی‌ترین شهر کرونا ویروس در کشور و شاید هم در جهان است، اظهارکرد: با توجه به اینکه گیلان در صدر درگیری با ویروس کرونا قرار دارد لذا مسئولان کشوری باید توجه بیشتری نسبت به توزیع و تامین اقلام و ملزومات بهداشتی در این استان داشته باشند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی و افزایش ظرفیت درمان از مهمترین مقوله‌های است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: کمبودهای بهداشتی گیلان و رشت پیگیری می‌شود، باید واقعیت‌های این بیماری به مردم اطلاع رسانی شود تا آگاه باشند که در شرایط بسیار حادی قرار داریم.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه در رشت باید ستاد عملیاتی ویژه تشکیل شود، تصریح کرد: با توجه به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و مشکلات جدی آنان، باید بیمارستان‌ها ساماندهی شود؛ رشت با توجه به بحرانی بودن نیازمند مدیریت عملیاتی توسط دستگاه‌های ذیربط است.

  مدت مرخصی مبتلایان به اومیکرون اعلام شد

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه تجهیزات و دارو با مدیریت ویژه برای شهرستان رشت به عنوان مرکز استان انجام گیرد، تصریح کرد: همگان باید با همکاری و همکاهنگی تلاش کنیم تا بیماران با مشکل مواجه نشوند و شهروندان با اجتناب از ترددهای غیرضرور مانع رشد این ویروس شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx