تصاویر/ بازیگران سریال بازی مرکب در برنامه جیمی فالن

baran ghatar.com ۲۹ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۰۷۹

سریال اسکوئید گیم در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد که در سراسر جهان با استقبال ببیندگان و منتقدان روبرو شد. این مجموعه بیش از ۱۴۲ میلیون خانوار را در چهار هفته اول از آغاز به کار جذب کرده است و تا به امروز پربیننده ترین سریال این شبکه است.

سریال اسکوئید گیم داستان افرادی است که به دلایل مختلف در زندگی شکست می خورند ، اما ناگهان دعوت مرموزی را برای شرکت در یک بازی زنده ماندن دریافت می کنند تا بیش از ۳۸ میلیون دلار آمریکا برنده شوند. داستان شامل بازیهای محبوب کودکان در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ کره است ، مانند بازی ماهی مرکب ، ترجمه تحت اللفظی نام کره ای آن ، که نوعی برچسب است که در آن در خط حمله و دفاع از تخته ای به شکل مرکب در خاک استفاده می شود.

وبگردی: بازیگران اصلی سریال “بازی مرکب” (squid game) در برنامه  the to night show starring with jimmy fallon حضور داشتند. جیمی فالن با هوئون یونگ Jung Ho-yeon ، پارک هه سو Park Hae-soo، لی یونگ جائه Lee Jung–jae ، وی ها-جون  Wi Ha-jun‎ به گفتگو پرداخت.

  عکس / کاهش وزن شدید هویون جونگ بازیگر زن سریال بازی مرکب

تصاویری از این برنامه را مشاهده می‌کنید.

بازیگران بازی مرکب

بازیگران بازی مرکب

بازیگران بازی مرکب

بازیگران بازی مرکب

بازیگران بازی مرکب

بازیگران بازی مرکب

بازیگران بازی مرکب

برنامه امشب با اجرای جیمی فلن یک برنامه گفتگوی آخر شب از شبکه ان بی سی و با اجرای جیمی فلن است. پخش این برنامه تلویزیونی از ۱۷ فوریه ۲۰۱۴ شروع شد و محصول شرکت برادوی ویدئو و یونیورسال تلوژن است که هرشب ساعت ۱۱:۳۴ شب پخش آن شروع می‌شود.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: پیج اینستاگرام هویون جونگ

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx