aidin techshot.ir ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ دیدگاه ۱۹۷

آیا تا به حال احساس نیاز کرده اید که تصویر صفحه گوشی هوشمند خود را بر روی مانیتور کامپیوتر یا تلویزیون هوشمند منتقل کنید؟ به دنبال روشی بدون سیم برای انجام این کار هستید؟ امروز با یک آموزش ساده به شما یاد می دهیم چطور صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را در نهایت سادگی و سرعت به روی هر دستگاهی که دارای مرورگر وب است منتقل کنید. با تک شات همراه باشید.

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد. قصد دارید در یک جلسه به ارائه مطلب خود بپردازید، اما فراموش کردید که کابل گوشی را به همراه خود بیاورید. یا اینکه به صفحه نمایشی به مراتب بزرگتر برای نمایش محتوای خود نیاز دارید. جای نگرانی نیست، چرا که اپلیکیشن ScreenMeet کار انتقال تصویر را شما آسان خواهد کرد.این اپلیکیشن به شما امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی با هر دستگاهی که مرورگر وب روی آن نصب شده باشد را می دهد. حتی امکان به اشتراک گذاری تصویر با پنج نفر به طور همزمان را خواهید داشت. البته به یاد داشته باشید که پس از سی روز استفاده رایگان از این برنامه، لازم است که هزینه آن را بپردازید.

  جولان عروسک‌های عجیب در تلویزیون / عکس

اگر تمایل دارید صفحه نمایش گوشی خود را با تعداد بیشتری از افراد (مثلا ۵۰ نفر) به اشتراک بگذارید، ScreenMeet چند پکیج را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این امکان را خواهید داشت که برای دسترسی به تصویر گوشی خود رمزعبور تعیین کنید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx