aidin techshot.ir ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ دیدگاه ۱۴۷

این روزها از پهپادها برای انجام کارهای مختلف و بعضأ جالبی استفاده می شود، کاربردهایی که هیچ گاه گمان نمی رفت پهپادها قادر به انجام آنها باشند. از سوی دیگر، خلاقیت انسان ها هیچ حد و مرزی ندارد و هیچ جای تعجب نیست اگر ببینیم عده ای از افراد برای این وسیله کاربرد تازه ای ابداع کرده اند. در همین راستا، چند جوان استرالیایی به تازگی با ویدیویی که در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده اند توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

همانطور که در این ویدیو دیده می شود، چند تن از جوانان استرالیایی با استفاده از یک پهپاد به ماهیگیری و صید یک ماهی تن می پردازند. این در حالی است که هیچ شرکتی تاکنون پهپادی را به منظور ماهیگیری عرضه نکرده است.

افرادی که در این ویدیو به دنبال صید ماهی تن دم بلند هستند از پهپاد DJI فانتوم استفاده می کنند. در ابتدای این ویدیو نمایی هوایی از ماهی ها در نزدیکی ساحل را مشاهده می کنیم و در ادامه شاهد آماده شدن این افراد برای انجام ماموریت خود هستیم.

در ادامه می بینیم که ماهیگیرها نخ ماهیگیری و طعمه را سوار بر پهپاد کرده و آن را به سوی ماهی ها هدایت می کنند. سپس طعمه در محلی میان ماهی ها رها می شود و در همان لحظه است که ماهی ها به سوی آن هجوم می آورند، اما قلاب یکی از آنها را گرفتار می کند و در این لحظه ماهیگیر ماهی را به سوی ساحل می کشد.

امکان تماشای این مراحل از بالا باعث جذابیت این ویدیو شده است. می توان به خوبی دید که ماهی ها چطور اسیر طعمه می شوند و پس از از اینکه گیر افتادند چطور برای رهایی تلاش می کنند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx