aidin techshot.ir ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ دیدگاه ۶۷

وقتی از کسانی که قبلا گوشی آیفون داشتند و بعد از مدتی تصمیم به خرید گوشی اندرویدی گرفتند درباره دلایل تصمیم شان سوال کنید، اکثر اوقات یکی از مهمترین انگیزه های آنها تجربه گوش دادن به موسیقی بدون هیچ محدودیتی است. صدها اپلیکیشن با امکانات مختلف برای پخش موسیقی در اندروید وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توانید آنها را انتخاب کنید. در ادامه با مروری بر بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در اندروید با تک شات همراه باشید.

Pulsar Music Player

این اپلیکیشن با طراحی زیبا و ساده خود امکان انتخاب آهنگ ها از میان پوشه های مختلف را به سادگی فراهم می کند. تمام قابلیت های ضروری و مورد نیاز شما در این اپلیکیشن وجود دارد و علاوه بر اینها، قابلیت های جانبی جالب دیگری نیز همچون ارتباط با پلتفرم last.fm، امکان تگ گذاری قطعات و تم های مختلف را هم در اختیارتان قرار می دهد.
نسخه رایگان این اپلیکیشن تمام نیازهای شما را برطرف می کند. اما اگر مایل به خرید آن باشید کافی است یک بار هزینه آن را پرداخت کنید تا به اکولایزر، تم های بیشتر و بوستر باس و reverb هم دسترسی پیدا کنید.
Shuttle Music Player

  چرا کریس رونالدو برای فرزندش موبایل نخرید؟!

اپلیکیشن پخش موسیقی Shuttle را می توان زیباترین اپلیکیشن اندرویدی در این نوع دانست. در کنار زیبایی، این اپلیکیشن از امکانات جانبی متعددی نیز بهره مند است که از جمله آنها می توان به اکولایزر شش باندی و دانلود اتوماتیک تم ها و شعرها اشاره کرد. این اپلیکیشن نیز از قابلیت ارتباط با سرورهای last.fm بهره مند است. به این ترتیب، تمام قطعاتی که بیش از سایرین گوش می کنید به طور خودکار در لیست علاقمندی های تان قرار خواهد گرفت. همچنین اگر مایل به پرداخت هزینه ۱٫۷۵ دلاری برای آن باشید، می توانید از تم های بیشتر، قابلیت گشت و گذار در میان پوشه ها و حتی پشتیبانی از کروم کست نیز بهره مند شوید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  دکمه مخفی آیفون کجاست؟

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx