aidin techshot.ir ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ دیدگاه ۴۲

اگر هم چنان به دنبال دلیلی برای ازدواج می گردید، باید بدانید که متاهل بودن می‌تواند شانس شکست دادن بیماری سرطان را افزایش دهد. با تک شات همراه باشید.

محققان دانشگاه سن دیگو کالیفورنیا به تازگی اطلاعات مربوط به ۶۰ هزار بیمار مبتلا به گونه‌های مختلف سرطان خون را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده اند که افراد متاهل در مقایسه با افراد مجرد ۲۰ درصد شانس بیشتری برای نجات از بیماری‌های خود دارند. داده‌های مورد استفاده در این مطالعه از مرکز ثبت آمار سرطان کالیفورنیا گرفته شده بودند که از سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ جمع آوری شده بودند. این آمار مربوط به افراد مبتلا به سرطان دستگاه لنفاوی، سرطان خون و سرطان سلول‌های پلاسما بود.

پروفسور Matthew Wieduwilt، یکی از کارشناسان این مطالعه معتقد است که نتایج این تحقیق می‌تواند ناشی از داشتن یک سیستم پشتیبانی برای این بیماران باشد. به گفته این محقق بیماران مجرد از درد بیشتری رنج می‌برند یا در مراحل پیشرفته تر بیماری به سر می‌برند. این افراد کسی را در خانه ندارند که به آنها غر بزند و انجام چک آپ‌های سلامتی را به آنها یادآوری کند. این موضوع اغلب در میان مردان مجرد دیده می‌شود زیرا زنان، حتی در صورت مجرد بودن باز هم کسی را دارند که از آنها حمایت کند.

  یکسال مبارزه سخت مارال با سرطان و روند بهبود+عکس

از سوی دیگر بیمارانی که ازدواج کرده اند یا خانواده دارند، از حمایت‌های ارایه شده توسط افراد خانواده خود بهره می‌گیرند و درنتیجه به برنامه درمانی خود پایبند هستند.
این افراد متاهل هم چنین انگیزه بیشتری برای پیگیری مراحل درمانی خود دارند زیرا می دانند کسی را دارند که باید برایش بجنگند و زنده بمانند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx