aidin techshot.ir ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ دیدگاه ۱۰۱

تاکنون ادعاهای علمی زیادی درباره افراد قدبلند مطرح شده است. در برخی از پژوهش ها اثبات شده که افراد قدبلند پتانسیل کسب درآمد بیشتری دارند و در برخی دیگر مشخص شده که قدبلندها شادتر هستند. در تازه ترین مورد از این پژوهش ها، اثبات شده که قدبلند بودن به احتمال زیاد نشانه ای است از اینکه در محل کار خود مفیدتر و موثرتر از سایر همکاران قد کوتاه خود هستید. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

این پژوهش در بلندمدت و بر روی ۵۳۰۰ مرد در اندونزی توسط سازمان ملی پژوهش های اقتصادی آمریکا انجام شده است. طی بازه هفت ساله ای که این پژوهش در حال انجام بوده، پژوهشگران متوجه شدند که مردان قدبلند در مقایسه با همکاران کوتاه قد خود مولدتر و موثرتر عمل کرده اند. این تفاوت در میزان دستمزد این افراد در هر ساعت نیز مشهود بوده است.

  برای داشتن زندگی هدفمند، این ۴ مانع را حتما رها کنید!

تشخیص اینکه نوع عملکرد افراد به قد آنها بستگی دارد شاید کمی دشوار به نظر بیاید، اما پژوهشگران طی این هفت سال نهایت تلاش خود را برای کنترل سایر عوامل تاثیرگذار بر نتایج نهایی تحقیق خود انجام دادند. آنچه در نهایت مشخص شد این بود که دستمزد مردان قدبلند به طور معنا داری بیشتر از همکاران کوتاه قد آنها بود، و کمترین میزان درآمد متعلق به کوتاه قدترین افراد بود.
آنچه در میان نتایج این تحقیق جالب توجه است این است که نشان می دهد مشتریان تمایل بیشتری نسبت به خرید محصولات و خدمات از افراد قدبلند دارند، که این به نوبه خود منجر به افزایش بهره وری فرد در طول روز و در نهایت کسب درآمد بیشتر در مقایسه با افراد کوتاه قد می شود.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  برای داشتن زندگی هدفمند، این ۴ مانع را حتما رها کنید!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx