aidin techshot.ir ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ دیدگاه ۸۶

یکی از داغ ترین شایعاتی که طی هفته های اخیر درباره آیفون ۷ شنیده ایم این است که اپل ورودی ۳٫۵ میلی متری هد فون را از آن حذف خواهد کرد. این بدان معنا است که کاربران برای گوش دادن به موسیقی دو راه ورودی لایتنینگ یا بلوتوث را پیش رو دارند. اما آنطور که تازه ترین شنیده ها حکایت دارند، به نظر می رسد اپل نظر خود را تغییر داده است. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

شرکت راک فیکس که در شهر گوانگژوی چین به تعمیر گوشی های همراه می پردازد به تازگی تصویری از قطعات آیفون ۷ را منتشر کرده است. یکی از این قطعات مرتبط با قسمت لایتنینگ گوشی است که برخلاف شایعات پیشین، همچنان دارای ورودی هدفون است. همچنین، قطعه ای برای پشتیبانی از دو سیم کارت نیز روی آن به چشم می خورد.

  صفحه نمایش خارق العاده اپل برای افراد عینکی

سایر قطعاتی که در این تصویر به چشم می خورند عبارتند از صفحات نمایش در دو اندازه منعارف، تراشه های حافظه San Disk با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و در نهایت کیت دوربین دوگانه. همچنین، راک فیکس گفته تغییراتی در طراحی آنتن آیفون ۷ نیز وجود خواهد داشت. البته این به معنای حذف باندهای آنتن از پشت آیفون نیست.

علیرغم تمام شایعاتی که طی ماه های اخیر شنیده ایم، هنوز هم تردیدهای زیادی درباره آیفون ۷ وجود دارد. در بسیاری از موارد این شایعات با یکدیگر تضاد دارند. یک روز می شنویم که وجود دوربین دوگانه قطعی شده و در روز دیگر، می خوانیم که اپل به دلیل مواجهه با مشکلات فنی از ارائه دوربین دوگانه در آیفون ۷ صرف نظر کرده است.
به هر حال، نمی توان درباره صحت هیچ یک از این خبرها مطمئن بود و بهتر است تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی در مهرماه آینده منتظر باقی بمانیم.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  عکس/ میز یک نماینده مجلس انقلابی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx