اجیرکردن پسرعمه برای آتش‌زدن رستوران پدر زن

baran ghatar.com ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ دیدگاه ۴۹۸

مرد جوان که درفکر انتقامگیری از پدرزنش بود با اجیر کردن پسر‌عمه‌اش رستوران او را به آتش کشید.

اوایل فروردین امسال مردی با آتش‌نشانی لواسانات تماس گرفت و از وقوع آتش‌سوزی در رستورانش خبر داد.

آتش‌نشانان با حضور در آنجا شعله‌های آتش را خاموش کردند. این در حالی بود که کارشناسان آتش‌نشانی در بررسی محل حادثه نظر دادندکه این آتش‌سوزی حادثه نبوده، بلکه به طور عمدی رخ داده است. با توجه به فاش شدن این موضوع، مرد رستوران‌دار که محل کارش خسارت بسیاری دیده بود، با حضور در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران با طرح شکایتی خواستار دستگیری فرد یا افرادی شد که به این آتش‌افروزی دست زده‌اند.

ماموران ابتدا به تحقیق از شاکی پرونده پرداختند که معلوم شد او به کسی ظنین نیست و نمی‌داند این آتش‌افروزی کار چه کسی بوده است. ماموران در ادامه تحقیقات متوجه اختلاف شاکی با دامادش شدند.

بنابراین داماد خانواده به عنوان تنها مظنون پرونده مورد بازجویی قرار گرفت و منکر هرگونه نقشی در آتش‌سوزی شد.

این در حالی بود که ماموران برای یافتن ردی از فرد یا افراد آتش‌افروز به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف رستوران پرداختند تا این‌که تصاویری به دست آوردند که نشان می‌داد شب هنگام فردی که سر و صورت خود را با پارچه‌ها بسته بود و کلاهی به سر داشت، از خودروی لندکروزی پیاده و به سمت خودرو رفته و با برداشتن گالن بنزینی آن را بر روی در و دیوار رستوران پاشیده و آنجا را به آتش کشیده است.

  تصاویر/ملاقات خاص طارمی و بیرانوند در یک رستوران پورتو

با به دست آمدن تصویر این آتش‌افروز تحقیقات برای دستگیری مرد نقابدار ادامه داشت تا این‌که با گذشت یک ماه از این ماجرا ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتندکه نشان می‌داد که داماد شاکی در شب آتش‌سوزی در همان حوالی دیده شده است. با کشف این سرنخ ماموران دیگر اطمینان یافتند که این مرد باید در ماجرای آتش‌سوزی نقش داشته باشد. بنابراین با هماهنگی قضایی او بازداشت شد. متهم در بازجویی پلیسی اظهارات ضد‌و نقیضی را بیان کرد، اما در ادامه سکوت خود را شکست.

متهم به افسر تحقیق گفت. به خاطر این‌که با خانواده همسرم اختلاف داشتم، پسر‌عمه‌ام را برای اجرای نقشه این آتش‌سوزی اجیر کردم و فقط می‌خواستم با این کار از خانواده همسرم انتقام بگیرم اما فکر نمی‌کردم این اقدام من همه را به دردسر بیندازد و باعث خسارت مالی به پدر‌زنم می‌شود.

به او گفته بودم آتش‌سوزی به گونه‌ای باشد که خسارت زیادی وارد نشود و بعد آن را خاموش کند.

  تصاویر/ملاقات خاص طارمی و بیرانوند در یک رستوران پورتو

با اعتراف‌های این مرد، هویت جوان آتش‌افروز هم شناسایی و او با دستور قضایی بازداشت شد.

مرد آتش‌افروز به افسر تحقیق گفت: یک روز پسردایی‌ام سراغم آمد و مدعی شد چون با پدرزنش و خانواده همسرش دچار اختلاف و مشکل شده، می‌خواهد از آنها انتقام بگیرد. بنابراین از من خواست که رستوران پدر زنش را آتش بزنم. برای این کار مقداری به من پول داد و قرار شد بعد از پایان کار چند میلیون تومان دیگر بدهد.

وی افزود: من هم چند بار به محل رستوران رفتم و وضع آنجا را بررسی کردم. سرانجام روز حادثه، زمانی که هوا تاریک شد به حوالی رستوران رفتم. وقتی که همه آنجارا ترک کردند و خیابان خلوت شد،
سرو صورت خود را پوشاندم و به سمت رستوران رفتم. با بنزین آنجا را آتش زدم و فرار کردم. اما بعداز چند روز هر چه منتظر شدم که
پسر دایی‌ام پولی به من بپردازد، خبری از او نشد و به تلفن‌هایش پاسخ نداد.

برای این متهم در حالی قرارقانونی صادرشد که شاکی نسبت به دامادش اعلام گذشت کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx