پارک تفریحی فانتزیا در تور تایلند

dell ghatar.com ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۷۱

جاذبه‌های تایلند و جزیره پوکت محدود به طبیعت زیبا و تفریحات دریایی نمی‌شود؛ بلکه امروزه تایلند در زمینه امکانات تفریحی مدرن نیز حرفی برای گفتن دارد. پارک تفریحی فانتزیا یکی از این امکانات است.

بزرگ‌ترین سیرک یا برنامه نمایشی در جزیره پوکت در تور تایلند در این پارک اجرا می‌شود. نمایشی با هنرمندان حرفه‌ای و اجرای تماشایی صدها فیل تربیت‌شده و حیوانات دیگر که با یک خط داستانی خارق‌العاده، سنّت و خیال را با هم ترکیب می‌کند و خاطره‌ای به یاد ماندنی برای تماشاگران خود می‌سازد.
 
هیجان فانتزیا به همین جا ختم نمی‌شود؛ بزرگ‌ترین بوفه سلف سرویس آسیا نیز در شهربازی این مجموعه قرار دارد این شهر بازی با بازی‌های فراوان، فروشگاه‌های مختلف، کاخ فیل‌ها، پارک آبی سیمالان و اغذیه‌فروشی‌های متنوع از گردشگران پذیرایی می‌کند. هیجان، نشاط و سرگرمی‌های فراوان این پارک هرکسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 
بناهای این پارک مطابق با معماری سنّتی و به شیوه‌ای ساخته شده‌اند که فیل‌ها بتواند در آنها حرکت کنند و به هر طرف که نگاه کنید مهارت و دقّت و هنر سازندگان این مجموعه شما را شگفت‌زده می‌کند.
 
تایلندی‌ها تم پارک فانتزیا را آخرین تم پارک فرهنگی می‌دانند و دشوار است اگر بخواهیم عنوان دیگری برای توصیف این پارک استفاده کنیم. برنامه‌های پارک تفریحی فانتزیا هر روز عصر با یک برنامه نمایشی به اوج می‌رسد. البته این تنها بخش هیجان‌انگیز ماجرا نیست. در این مجموعه یک شهربازی وجود دارد که همه چیز از تی‌شرت و مایو گرفته تا زیورآلات در آن به فروش می‌رسد و در کنار آن، انواع غرفه‌های بازی و رستوران و نیز امکان فیل‌سواری نیز وجود دارد.
 
در این جا همه چیز باشکوه، درخشان، پر زرق و برق و کاملاً تأثیرگذار است. اداره مجموعه فانتزیا با درایت کامل صورت می‌گیرد. از زمانی که گردشگران از هتل خارج می‌شوند تا زمانی که دوباره به هتل بازگردند به بهترین نحو با انواع سرگرمی‌ها از آنان پذیرایی می‌شود ودر نهایت در سلامت و امنیت کامل به هتل بازگردانده می‌شوند. سرویس‌های حمل و نقل پارک فانتزیا در نهایت احترام با گردشگران رفتار می‌کنند و از گوشه و کنار شهر، علاقمندان را به پارک فانتزیا می‌رسانند.
 

رستوران سلف‌سرویس کیناری طلایی (The Golden Kinnaree Buffet Restaurant)

سالن غارمانند این رستوران امکان پذیرایی از ۴۰۰۰ نفر را دارد و ۲۰۰ پیشخدمت در آن به طور دائم در تلاش هستند. بر روی دو کانتر بسیار طویل سلف سرویس در این رستوران، ترکیبی از غذاهای تایلندی و غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. در آخر می‌توانید قهوه و دسرهای لذیذ این رستوران را نیز سفارش دهید.
 
معماری بنای این رستوران مطابق معماری سنّتی تایلندی با سقفی نوک‌تیز و تعداد زیادی مجسمه است که منظره زیبایی برای عکاسی پدید آورده و گردشگران زیادی در این مکان خاطره سفر خود به تایلند را ثبت می‌کنند. البته اینجا تنها منظره جذاب پارک فانتزیا نیست؛ کاخ فیل‌ها، صحنه جادویی تئاتر و کاخ باستانی نیز برای گردشگران بسیار جذابند. بوتیک لوکس این مجموعه نیز با آینه‌های درخشان تصویر جذاب و متفاوتی را به شما ارائه می‌کند.
 

امکانات پارک تفریحی فانتزیا

سرگرمی‌های موجود در شهربازی آن‌قدر متنوع هستند که تا قبل از شروع نمایش سیرک، تمام وقت گردشگران را پر می‌کنند. گردشگران می‌توانند از تجربه فیل‌سواری و آوای خوش خواننده لذّت ببرند. می‌توانند به پارک آبی سرپوشیده (Similan Adventure Center)،که هر کودکی عاشق آن است، بروند و از تجهیزات تفریحی آن لذّت ببرند. می‌توانند از فضای کافه‌های این مجموعه و شیوه خاص پذیرایی در آنها استفاده کنند. می‌توانند از فروشگاهی که برای گردشگران با هر سلیقه و بودجه‌ای اجناس مناسبی موجود دارد، یادگاری بخرند. می‌توانند به استودیو عکاسی پارک فانتزیا رفته و به همراه تمام اعضای خانواده با پوشیدن لباس‌های سنّتی تایلندی یک یادگاری منحصر به فرد از سفر به تایلند داشته باشند.
 

بخش اصلی پارک تفریحی فانتزیا

درب‌های سالن برنامه نمایشی پارک فانتزیا حدود ۲۰:۳۰ گشوده می‌شود. توجّه داشته باشید که گردشگران اجازه بردن دوربین به داخل سالن را ندارند و این قانون با سخت‌گیری کامل اجرا می‌شود. سالن نمایش با انواع و اقسام اجناس سنّتی آراسته شده و بچّه فیل‌ها و ببرهای جوانی در صحنه هستند که تماشاگران اگر مایل باشند می‌توانند با پرداخت هزینه عکاسی یک عکس یادگاری با آنها بگیرند.
 
به گزارش سفر باتو ، حدود ساعت ۲۱ نمایش به طرز باشکوهی آغاز می‌شود. صحنه این نمایش بسیار وسیع است ولی فضایی که اجرای نمایش در آن صورت می‌گیرد حتّی از صحنه نیز فراتر است. از راهروها، سقف و حتّی تماشگران در اجرای نمایش استفاده می‌شود. در حالی که چشمان تماشاگران به جلوه‌های ویژه مدرنی مانند دود، انفجار، لیزر، باران و بازیگرانی که در هوا پرواز می‌کنند، خیره شده است حقایقی از فرهنگ کشور تایلند در قالب آئین‌های سنّتی مناطق مختلف کشور تایلند، سایه‌بازی و … به اجرا درمی‌آید. اجرای نمایش توسط فیل‌های تربیت‌شده چندان دور از ذهن نیست امّا در این نمایش، حتّی از خروس، بز، گاومیش و کبوتر نیز برای اجرای نمایش استفاده می‌شود.
 
داستان نمایش کمی پیچیده است و دنبال کردن آن کار راحتی نیست ولی نیازی هم به این کار نیست. لحظات پرهیجان و جذاب نمایش در تور تایلند پکیج قیمت مناسب با وقفه‌هایی آرام و تماشایی، فرصت مناسبی برای درک موضوع و ادامه همراهی به تماشاگران می‌دهد. پایان نمایش نیز مانند تمام مناظر پارک فانتزیا درخشان است. مطمئن باشید تمام تماشاگران با هر سن و سلیقه‌ای از دیدن این نمایش لذّت می‌برند.

رپورتاژ آگهی
 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx