معرفی جاذبه‌های گردشگری دبی و خرید تور مناسب

dell ghatar.com ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۱۰

گردشگران و مسافران بی شماری هرساله با شرکت در تور دبی از جاذبه های گردشگری دبی بازدید می کنند. از جمله این جاذبه های بی نظیر و دیدنی شهر دبی می توان به برج خلیفه و خانه شیخ سعید آل مکتوم اشاره نمود که هر ساله مسافران بسیاری برای بازدید از جاذبه های دیدنی به این منطقه سفر می کنند.


آیا تا به امروز فرصت بازدید از جاذبه های گردشگری دبی با آفر تور دبی لحظه آخری را داشته اید؟ آیا اطلاعاتی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی دارید؟ در این مقاله سعی بر این داریم گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از این شهر تاریخی را دارند با زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های آن آشنا کنیم لطفا با ما همراه باشید.
 
به گزارش سفر باتو ، سالانه شاهد برگزاری تور دبی به صورت متعدد می باشیم که در فصل تابستان و بهار تور دبی از جمله پر طرفدار ترین تورهای برگزاری بوده و گردشگران با شرکت در این تورها فرصت بازدید از جاذبه های گردشگری دبی را برای خود و خانواده هایشان فراهم می کنند. شهر تاریخی دبی با داشتن جاذبه های بسیار در دل خود توانسته است نظر و توجه اغلب گردشگران و مسافران را به خود جلب کند به طوری که می توان گفت یکی از پرجاذبه ترین مناطق در جهان می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری دبی می توان به برج خلیفه، نهر دبی، خانه شیخ سعید آل مکتوم و بستاکیا اشاره نمود که در ادامه مقاله در خصوص هر یک از موارد ذکر شده اطلاعاتی ارائه خواهیم داد. بدون شک می توان گفت در اولویت قرار دادن شهر دبی و بازدید از این منطقه یکی از بهترین تجربه های زندگی تان محسوب خواهد شد و اگر تا به امروز فرصت بازدید از زیبایی های این شهر را نداشته اید می توانید با سفر در تعطیلات تابستانی خود به این شهر تجربه بی نظیری را در این سفر تفریحی و گردشگری به دست آورید.
 

خانه شیخ سعید آل مکتوم از جاذبه های گردشگری دبی

خانه شیخ سعید آل مکتوم یکی از جاذبه های گردشگری دبی می باشد که این خانه امروزه به عنوان یک موزه بازسازی شده است این بنا با داشتن معماری عربی توسط پدر شیخ در سال ۱۸۹۶ بنا شده است؛ و از بالکن های این خانه می توانست به حمل و نقل کشتی ها بنشیند. خانه اصلی تخریب شد در حالی که خانه فعلی مورد بازسازی واقع شده است و مدل اصلی این بنا حفظ گردیده و از جمله جاذبه های گردشگری دبی به شمار می رود. طرحی این خانه به گونه ای است که ۳۰ اتاق در اطراف یک اتاق مرکزی واقع شده اند و درب های چوب ساچ کنده کاری شده و دیوارهای گچی با طرح های گل دار و هندسی بنا شده است. در داخل این بنا مجموعه ای از عکس های تاریخی، اسناد و مدارک و عکس هایی بی نظیر از سال های ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۳ وجود دارد که گردشگران با حضور در این خانه می توانند این مجموعه را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهند.
 

  نمایش الماس سیاه در دبی | جواهری که به زمین تعلق ندارد

نهر دبی از جاذبه های گردشگری دبی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی، نهر دبی می باشد که این نهر شهر را به دو بخش دیره و بور دبی تقسیم کرده است. روستاهای کوچکی در حدود ۴۰۰ سال پیش در کنار این نهر تشکیل شده اند و در حال حاضر شاهد بارگذاری محموله ها در داخل و خارج لنج ها می باشیم. کارکنان لنج گردشگران و بازدیدکنندگان را به داخل کشتی ها هدایت و دعوت می کنند که مسافران می توانند فرصت مشاهده زندگی ملوانان سنتی را داشته باشند. اگر بخواهید در سفر به دبی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی دیدن کنید حتما بازدید از این نهر را از دست ندهید.
 

بستاکیا دبی از جاذبه های گردشگری دبی

از دیگر جاذبه های گردشگری دبی می خواهیم به محله ی بستاکیا اشاره کنیم این محله در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده است و خانه افراد و تاجران ثروتمند ایرانی را تشکیل می دهند که بیشترین معامله هایشان مروارید و پارچه بوده است و به دلیل معامله بدون مالیات به این شهر آمده اند. این محله به دلیل داشتن معماری خاص و منحصر به فرد و قدمتی که دارد از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود. ساختمان های این محله که بیشتر از آهک و مرجان ساخته شده اند دارای برج های بادی می باشند. راهروهای بسیار باریک که نشان از تاریخ قدیمی و مهیج از این شهر میباشد با معماری عربی ساخته شده اند. گردشگران با حضور در این منطقه می توانند گالری که مجموعه ای از مبلمان های قدیمی و سرامیک ها را به نمایش گذاشته اند و یک گالری که دارای آثاری از هنر معاصر می باشد را مورد مشاهده قرار دهند.
 

  درخشش زن مهدی قائدی در شب های دبی/عکس

برج خلیفه از جاذبه های گردشگری دبی

در آخر از معروف ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری دبی می خواهیم برج خلیفه را به شما گردشگران و مسافران معرفی کنیم. ساختمان دبی با داشتن ارتفاع ۸۲۹٫۸ بلندترین سازه در جهان بوده و با داشتن معماری و طراحی باشکوه و بی نظیر توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است. این برج با داشتن عظمت بی نظیرش در لیست جاذبه های گردشگری دبی در اوایل واقع شده است. رفتن سکوی مشاهده در طبقه ۱۲۴ از جمله کارهایی می باشد که گردشگران در سفر به این شهر تاریخی باید انجام دهند. شما با حضور در این سکوی فرصت مشاهده نمایشی چند رسانه ای از ساختمان برج خلیفه و از دبی را خواهید داشت که آسانسور با سرعت بسیار بالا از سرتاسر آسمان خراش ها و اقیانوسی در یک طرف و بیابانی در طرف دیگر برای مشاهده ۳۶۰ درجه از این چشم اندازها به بالا می برد. بازدید از چشم اندازهای بی نظیر از شهر دبی در شب هنگام برای عکس برداری از زیبایی های این شهر بسیار مناسب خواهد بود. در بازدید از جاذبه های گردشگری دبی حتما این سازه را در اولویت خود قرار دهید.
 
طراحی y شکل این بنا به مسافران و گردشگران این امکان را مهیا می سازد که بیشترین نور طبیعی را در این ساختمان داشته و نیز حداکثر نمای بیرونی را مشاهده نمایند. در محوطه بیرونی این برج بی نظیر و آسمان خراش باغ هایی زیبا و گذرگاههایی پر پیچ و خم وجود دارد و پارکی با داشتن طرحی دلنشین و الهام گرفتن از گل صحرایی در مساحت ۱۱ هکتار وجود دارد. فواره دبی که بزرگ ترین فواره مصنوعی دنیا می باشد در کنار این برج واقع شده است و بر زیبایی برج خلیفه افزوده است. قیمت رپورتاژ خبری مناسب را در سایت ساعت ۲۴ ببینید.

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx