دریاچه لاکپشت تفلیس در تورهای آفری گرجستان

dell ghatar.com ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۶۹

دریاچه لاکپشت تفلیس یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های این شهر بوده و گردشگران علاقه ی زیادی را برای بازدید از دریاچه لاکپشت تفلیس نشان می دهند. بهترین فصل بازدید از این دریاچه نیز فصل بهار و تابستان می‌باشد که شرایط اقلیمی بسیار مساعد می باشد.

دریاچه لاکپشت تفلیس گرجستان
 
آیا تا کنون اسم دریاچه لاکپشت تفلیس را شنیده اید؟ آیا شما نیز به دنبال بازدید از دریاچه لاکپشت تفلیس با تور تفلیس هستی؟ از شما دوستان عزیز دعوت می کنیم که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کنید تا از این طریق بتوانید اطلاعات بسیار جالبی را به دست بیاورید.
 
کشور گرجستان و تور گرجستان با داشتن جاذبه های طبیعی و بی نظیر خود توانسته است سالانه توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند که یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی این کشور دریاچه لاکپشت تفلیس می باشد که در شهر تفلیس واقع شده است و به همین جهت نیز مورد توجه بسیاری از توریست ها می باشد. این دریاچه با داشتن ۴۰۰ متر مربع و عمق ۱٫۷ متر خود یکی از زیباترین و دیدنی ترین دریاچه های این شهر به شمار می آید. آب این دریاچه از آب باران و چشمه های زیر زمینی تامین می شود و با داشتن آلاچیق های متعدد در اطراف خود اقامت گردشگران را آسانتر می کند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد موقعیت جغرافیایی و لوازم مورد نیاز برای بازدید از دریاچه لاکپشت تفلیس توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.
 

بهترین زمان بازدید از دریاچه لاکپشت تفلیس

به گزارش سفر باتو ، یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد بازدید از دریاچه لاکپشت تفلیس وجود دارد بهترین زمان بازدید از آن می باشد. توجه داشته باشید که همه گردشگران و توریست ها به دنبال بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از دریاچه لاکپشت تفلیس هستند تا بتوانند لحظات بسیار شگفت انگیز و جذابی را در این مکان بگذرانند. تابستان های این منطقه دارای آب و هوای بسیار گرم و مرطوب و زمستان های آن نیز سرد و خشک می باشد که میزان بارندگی نیز در فصل های پاییز و زمستان بسیار بیشتر می باشد. گردشگران و ترویست ها می توانند با توجه به زمان اوقات فراغت خود و یکی از بهترین شرایط اقلیمی، فصلی را برای سفر و بازدید دریاچه لاکپشت تفلیس انتخاب کنند. بسیاری از مجریان آژانس های مسافرتی تور تفلیس خود را در فصل های بهار و تابستان برگزار می کنند تا بتوانند به یادماندنی ترین لحظات را برای گردشگران و مسافران خود به ارمغان بیاورند. توجه داشته باشید که هنگام بازدید از این جاذبه به تمام نکات ایمنی توجه داشته و رعایت کنید تا از بروز هرگونه حوادث ناگواری جلوگیری به عمل بیاید.

دریاچه لاکپشت تفلیس گرجستان
 

لوازم مورد نیاز برای بازدید از دریاچه لاکپشت تفلیس

اگر شما نیز قصد بازدید از دریاچه تفلیس را دارید می توانید در اولین فرصت به دست آمده یکی از انواع متنوع تور تفلیس را رزرو نموده و یکی از بهترین و بی نظیرترین سفرهای خود را به این شهر شکل دهید. توجه داشته باشید که وسایل بسیار مهمی در بازدید شما ز دریاچه لاکپشت تفلیس نیاز خواهد بود که از مهمترین این وسایل می توان به کفش پیاده روی، کرم ضد آفتاب، لباس نخی، کلاه آفتاب گیر و ریز انداز اشاره نمود. البته در نظر داشته باشید که با توجه به فصلی که در آن می خواهید از دریاچه لاکپشت تفلیس بازدید داشته باشید، وسایل مورد نیازتان نیز تغییر خواهد کرد برای مثال اگر در فصل های پاییز و زمستان از این دریاچه بازدید کنید بایستی دستکش و لباس گرم را نیز به همراه داشته باشید. شما می توانید همچنین با داشتن یک دوربین بسیار حرفه ای به همراه خود، بهترین و جذاب ترین تصاویر را به ثبت برسانید. گردشگران داخلی نیز علاقه مندی بسیار زیادی را برای بازدید از این جاذبه از خود نشان می دهند و تعطیلات آخر هفته خود را برای پیک نیک به این مکان روانه می شوند.
 

موقعیت جغرافیایی دریاچه لاکپشت تفلیس

یکی از مهمترین عواملی که سبب شده است گردشگران و توریست های بسیار زیادی بازدید از دریاچه تفلیس در تور گرجستان را در اولویت های خود قرار دهند، موقعیت جغرافیایی آن می باشد. توجه داشته باشید که گردشگرانی که با تور تفلیس به این شهر سفر می کنند بی شک هیچ گونه نگرانی از بابت پیدا کردن این دریاچه ندارند بلکه تورلیدرها به شکل کامل از موقعیت جغرافیایی آگاهی داشته و می توانند کاروان را هدایت کنند. در غیر این صورت گردشگران و مسافران می توانند با در دست داشتن آدرس دریاچه لاکپشت تفلیس به راحتی خود را به این دریاچه برسانند. آدرس مذکور به صورت ذیل می باشد:
– گرجستان – منطقه ی غربی تفلیس – منطقه واکه
 
ارزان ترین و سریع ترین راه رسیدن به این دریاچه نیز استفاده از تاکسی می باشد که البته گردشگران می توانند به کمک خودروهای شخصی خود نیز به این منطقه سفر کنند. تفریحات و جاذبه های بسیار مختلفی در اطراف این پارک وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موزه رو باز مردم شناسی و پارک واکه اشاره نمود. دریاچه لاکپشت تفلیس دارای انواع ماهی ها بوده که یکی از مهمترین آنها ماهی پشه خوار می باشد که یکی از مضرترین پشه های موجود در این منطقه را از می خورند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx