مدل‌های فوق العاده بی نظیر کاور مبل، کاربردی، زیبا و شیک

dell ghatar.com ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ یک دیدگاه ۸۰۵

کاور مبل پوششی زیبا برای مبلمان شماست. با انتخاب کاور مبل متناسب با دکوراسیون خود می توانید تغییر چشمگیری در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

کاور مبل

 
کاور مبل در واقع پیراهن مبلمان شماست و با توجه به هزینه بالای خرید مبلمان و کاربری زیادی که امروزه از مبل انجام می شود، نیاز است که از انواع کاور مبلمان استفاده شود.کاور مبل در انواع و مدل های مختلفی تهیه می شود که شما برحسب نیاز و سلیقه خود می توانید از آنها استفاده کنید.روکش مبل علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن مبل می تواند در زییایی دکوراسیون شما هم تاثیر داشته باشد.

در این مقاله ما می خواهیم انواع مدل های کاور مبل را به شما معرفی کنیم پس با ما باشید.
 
چرا باید از کاور مبل استفاده کنیم؟
با توجه به تغییر در فرهنگ زندگی ما ایرانیان استفاده از مبلمان یک امر طبیعی است.به طور مثال در گذشته نه چندان دور اگر در خانه ایی مبل وجود داشت فقط برای استفاده مهمان بود; ولی امروزه مبل در زندگی ایرانیان تغییر ماهیت داده.وقتی به خانه می رسیم اولین جایی که برای آرامش به آنجا رجوع می کنیم مبل می باشد.از مبل نه تنها برای نشستن استفاده می کنیم، برای دراز کشیدن ،کار با گوشی و حتی خوابیدن نیز مورد استفاده است.مسلما این استفاده بیش از حد باعث آسیب رسیدن به آنها می شود و با توجه به قیمت بالای مبل ها و همچنین قیمت بالای تعمیرات،لازم است از روکش برای مبلمان استفاده کنید.

کاور مبل

 
یک دلیل مهم دیگر!
فرض کنید می خواهید با بودجه ایی محدود تغییری در دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید.به جای خرید مبل جدید، می توانید از انواع روکش مبلمان موجود در بازار استفاده کنید و یا هنگامی که تغییری در دکوراسیون خود ایجاد کردید که با رنگ مبلمان شما هماهنگ نیست; در اینجا هم پیشنهاد استفاده از روکش مبلمان، متناسب با دکوراسیون بسیار اقتصادی تر ازخرید مبلمان جدید می باشد،بهتر است برای مطابقت با دکوراسیون جدید به سراغ پوشش مبل های شیک و مدرن بروید. تعداد زیادی گزینه ،از نظر رنگ ، طرح ، پارچه و غیره در دسترس است.
 
انواع روکش مبلمان
کاورهای مبل در انواع و مدل های مختلفی به صورت کاور مبل آماده در بازار موجود است که می تواند پاسخ گوی هر سلیقه ایی باشد.در ادامه میخواهیم انواع مختلف رومبلی آماده را به شما معرفی کنیم.

کاور مبل

 
کاور مبل ژلاتینی
این نوع از روکش در حقیقت طلق هایی شفاف و نرم می باشند که از جنس پی وی سی هستند که از طریق الگو برداری از مبل های موجود دوخته و نوار دوزی می شوند که به نام کاور طلقی و یا ژله ای نیز شناخته می شود. بهره بردن از زیبایی مبلمان و تمیزی و شفافیت آن از مزایای استفاده از این مدل روکش می باشد. شما با استفاده از آن در عین حال که زیبایی مبلمانتان را حفظ می کنید به تمیزی و نگهداری آن نیز کمک می کنید. مزیت دیگر اینها شست شو و تمیز کردن راحت آن می باشد.
 
کاور ژله ای کاور مبل ضد آب و ضد خش
با کاور های ضد خش و ضد آب ژلاتینی شما می توانید به راحتی در منزل حیوانات خانگی نگهداری کنید و نگران ریختن مو و شوره حیوانات بر روی مبل خود نباشید.همچنین دیگر نگران خش ایجاد شده روی مبل و کاور نیستید.
در ضمن این کاور ها آب را از خود عبور نمی دهد و مبل کثیف نمی شود و برای خانواده هایی که بچه کوچک دارند هم پیشنهاد مناسب است.
 
معایب کاور مبل ژلاتینی
تعریق که در گرما و حتی سرما اتفاق می افتد.
احتمال پارگی کاور که البته بستگی زیادی به کیفیت پلاستیک به کار رفته دارد.
 
کاور مبل سلطنتی
مبل سلطنتی همچنان از آن دسته از مبلمان هایی است که طرفداران خاص خود را دارد;کسانی که خواستار آن هستند که دکوراسیونی خاص و زیبا داشته باشند، مبلمان سلطنتی را برای خود انتخاب می کنند.
 
از آنجا که ملل سلطنتی از قیمت بالایی برخوردار است و بیشتر در قسمت پذیرایی مهمان استفاده می شود ;همیشه باید تمیز و زیبا باشد.بهترین کاور مبل برای این مبلمان کاور مبل ژله ایی است چون هم مبلمان شما از کثیفی و آسیب در امان می ماند و هم زیبایی مبلمان شما قابل مشاهده است;البته انواع دیگر کاور های پارچه ایی هم برای مبل استیل وجود دارد.
 
ادامه مقاله را در سایت خانه معمار مطالعه نمایید.

ریپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx