عکس‌ها و بیوگرافی صهبا شرافتی، روناک در سریال نون خ ۲

baran ghatar.com ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۰۷۸

صهبا شرافتی بازیگر جدید در تلویزیون است که نقش روناک، خواهرزاده نورالدین را در فصل دوم سریال نون. خ بازی کرده است. با بیوگرافی این هنرمند جوان آشنا شوید.

صهبا شرافتی

صهبا شرافتی متولد ۸ مهر ۱۳۷۹ می‌باشد. او در تئاتر کار کرده است و با حضورش در سریال نون خ فعالیت تلوزیونی خود را هم شروع کرد. صهبا شرافتی متولد کرمانشاه و اصالتا کورد زبان است. خانواده اش نیز ساکن کرمانشاه هستند و خودش هم در حال حاضر دانشجو می‌باشد.

این دختر ۲۰ ساله هرچند مدتی است که در عرصه بازیگری کار می‌کند، اما اولین کار حرفه‌ای او سریال طنز نون.خ ساخته سعید آقاخانی است. صهبا شرافتی در این سریال نقش روناک خواهرزاده نوری خانزاده با بازی سعید آقاخانی را بازی می‌کند.

صهبا شرافتی روناک سریال نون خ

او به رونی کلمن هم در این سریال معروف است. شخصیت روناک در این فیلم دختری مستقل و محکم با اخلاقی مردانه و جدی است که حتی مردهای روستا از وی می‌ترسند. رفتار خشن روناک از او شخصیتی خاص ساخته است.

صهبا شرافتی روناک سریال نون خ

شباهت کژال و روناک در سریال نون خ

شخصیت روناک در سریال نون خ ۲ بسیار نزدیک به شخصیت کژال دختر کوچک نورالدین خانزاده در فصل اول این سریال است و به دلیل شباهت چهره و گریم و شخصیت این دو بسیاری از بینندگان این دو را اشتباه گرفتند اما روناک شخصیت تازه وارد سریال نون خ است. او مانند کژال نقش حامی را برای دختران نورالدین دارد و از آنها محافظت می‌کند.

صهبا شرافتی روناک سریال نون خ

نوشته‌های صهبا شرافتی نشان می‌دهد او تلاش زیادی برای رسیدن به بازیگری کرده است. او در شرح عکسی که از خودش در سریال نون خ منتشر کرده نوشته: برای خواسته‌هایت بجنگ و پیگیر باش و از هیچ چیز خجالت نکش.

صهبا شرافتی روناک سریال نون خ

زندگی شخصی صهبا شرافتی

او تیپ و شخصیتی بسیار ساده دارد و برخلاف نقشی که در سریال نون خ بازی کرده، دختری بسیار لطیف و با طبعی شاعرانه است. او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. اسم خاص او باعث شده نامش بیشتر از سایر بازیگران مورد توجه قرار گیرد.

صهبا شرافتی

معنی اسمش

صهبا اسمی است دخترانه که دارای ریشه عربی می‌باشد، این اسم در فرهنگ لغت معانی از جمله: سرخ و سفید، (در قدیم) شراب انگوری، می – شرابی که مایل به سرخی باشد را می‌دهد.

صهبا شرافتی پشت صحنه سریال نون خ

اینستاگرام صهبا شرافتی

این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه شخصی دارد، گرچه خیلی‌ها هنوز او را نمی‌شناسند، اما کم کم با پخش سریال نون خ همه به دنبال پیج اینستا و بیوگرافی وی خواهند بود. صفحه او در اینستاگرام با آدرس sahba_sherafati در دسترس است.

صهبا شرافتی

او در پیامی در صفحه اینستاگرامش برای سعید آقاخانی در روز تولدش نوشته: ورود شما به زندگی، مصادف بود با بهترین روز زندگی من تولدت مبارک سعید آقاخانی، ممنون که با من با صبر برخورد کردی و انرژی مثبت دادی.


صهبا شرافتی

صهبا شرافتی

صهبا شرافتی

صهبا شرافتی

صهبا شرافتی پشت صحنه سریال نون خ


 
تهیه و گردآوری: قطار وبگردی

5 1 رای
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx