دلیل پایان بی سر و ته سریال نون خ

lokomotive ghatar.com ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ دیدگاه ۶۷۵

حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش خلیل خانزاده سریال نون خ با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش توضیح داد که به دلیل شیوع کرونا و ترس از جان عوامل مجبور شدند سریال نون خ را هم مثل سریال پایتخت، سراسیمه و بدون پایان بندی درست به پایان ببرند.


قسمت آخر فصل دوم سریال«نون.خ» با کارگردانی سعید آقاخانی که شب گذشته (پنجشنبه ۴ فروردین) از شبکه یک سیما پخش شد، به دلیل نیمه کاره ماندن سوالات و ابهامات زیادی را برای مخاطبان ایجاد کرد. به همین منظور حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش (خلیل خانزاده) با پخش قسمت پایانی فصل دوم «نون خ» ویدیویی منتشر کرد و درباره قسمت آخر توضیح داد.

حمیدرضا آذرنگ گفت: «پایان سریال «نون خ» به دست ما رقم نخورد. مهمان ناخوانده‌ای که همه ما را کنج خانه حبس کرده و روزها و شب‌های قرنطینه را به وجود آورده یعنی کرونا، باعث شد پایان «نون خ» به این جا ختم بشود.»

وی افزود: «ما حتی ده-پانزده روز بعد از ورود کرونا و شرایط تلخ و اسف‌باری که وجود داشت، ضبط سریال را ادامه دادیم، ولی به جایی رسیدیم که جان آدم‌ها در معرض خطر قرار گرفته بود و اگر کسی دچار بیماری می‌شد، نمی‌شد جبرانش کرد. نهایتاً سریال تا اینجا ادامه پیدا کرد.»

  انتقاد تند «حمیدرضا آذرنگ» به جنجال بهاره رهنما! +فیلم

منبع: خبرآنلاین

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx