جنجال تازه «سوریلند» در فضای مجازی +کلیپ

lokomotive ghatar.com ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۷۰۲

در ساعات گذشته انتشار قسمت جدیدی از سوریلند با عنوان «علائم بلوغ در پسران»، کلی حاشیه و جنجال ایجاد کرده است.

توئیتر پر از نقد سوریلند (سروش رضایی) که با «پرویز و پونه» می‌شناسیمش، شده است. در ادامه برخی از واکنش کاربران را می‌خوانید:

کاربری به نام هومن در نقد سوریلند در رشته توئیتی گفته:
– آقا ⁦@Sooriland⁩، ‏این ویدیوی آخرتون با عنوان علائم بلوغ در پسران مصداق بارز افتاده را لگد زدن است و نوعی گردن کلفتی مجازی است. شما صدها هزار فالور داری و ویدیوهاتون بارها و بارها دیده میشه و دست به دست میشه. این چند تا نوجوانی که سوژه کردید را در معرض خطر آزار دسته جمعی قرار دادید.

– نوک تیز طنز نباید به سمت آدمهایی باشه که قدرت خاصی ندارند و گرنه میشه مدل شوخی های لاتهای سر کوچه که آدمهای ضعفیتر را مسخره می کردند و بساط خنده بقیه را فراهم می کردند. این بچه های نوجوان که در جستجوی هویت خودشون هستند و کسب شهرت به شدت آسیب پذیر هستند. اصلاحش مسخره کردنشون نیست.

– ویدیوهای اولی که خود شما هم می ساختید و منتشر می کردید ضعیف و ساده بود. تصور کنید آدمی شناخته شده می گرفت کارهای شما را مسخره می کرد و ازش سوژه می ساخت که کامیپوتر را از این نوجوانها بگیرید که از این به اصطلاح کارتونها را نسازند. رشد با تمرین و خطا کم کم حاصل میشه نه با مسخره شدن.

– آقا خسرو در کارتونهاش چه کاراکتری ازش ساخته شده؟ کاراکتری که به همه نگاه جنسی داره، از خواستگار دخترش گرفته تا دوست دخترش تا کاراکترهای داخل بازیهای کامپیوتری و یا حتی گیاهان ماده. بعد چاره این بچه ها را سوریلند چی می دونه؟ بسپاره به آقا خسرو
 

  تصاویر/واکنش ها به خرید سربازی

کلیپ جدید سوریلند با عنوان «علائم بلوغ در پسران»:

کاربری نوشته: کار جدید #سوریلند برای جین وست واقعا فاجعه س. علاوه بر اینکه خلاقیت نداره، نشسته وقت گذاشته و فیلم یه سری کودک رو تو این مقیاس پخش کرده و باعث تمسخرشون میشه. دو روز دیگه یکی از اونا بلایی سر خودشون بیارن کی مسئولیتش رو قبول میکنه؟

عاعین هم گفته: از کی ریختن آبروی آدما اینقدر راحت شده؟ چرا به جای اینکه هوای همو داشته باشیم منتظر سوتی دیگرانیم که یا جک بسازیم یا قضاوت کنیم با فیلم و عکس و …؟
چقدر از دیدن پست آخر #سوریلند ناراحت شدم و چقدر بد بود. بیشتر از یک دقیقه‌ش رو نتونستم ببینم.

رویا: پست اخر #سوریلند اگه درمورد بلوغ دخترها ساخته شده بود ملت رفته بودن زیر پستش چه کارها نکرده بودن:))))))
واقعا کجای اون ویدیو خنده داره بگید ما هم بخندیم!!!!

لیدی این بلَک: فکر کن با اون سن و اونهمه مخاطب ورداری ۴تا ویدیو از پسرای زیر۱۸سال بزاری و بهشون توهین کنی و مسخرشون کنی و این بشه منبع درآمدت! جدا از حماقت موضوع این هم که اگه از ویدیو دخترا استفاده میشد چقدر ریاکشنا متفاوت بود اذیت کنندس.

جمشید: این حجم از هجمه علیه #سروش_رضایی و #سوریلند بی سابقه است؛ غرض توجیه استفاده ابزاری از کودکان نیست اما گویا نقض حقوق کودکان پوششی است برای تصفیه حساب با انتقادات پیشین سروش رضایی.

  مدیرعامل پیشین توئیتر با همکاری یک مهندس ایرانی دستگاه استخراج بیت‌کوین می‌سازد

خراباتی: چرا انتظار دارید هرکی هرغلطی دلش خواست بکنه و ازش انتقاد نشه؟
اون جفنگایی که تو ویدئوی #سوریلند بودن واقعا چرا نباید ریخت تو دریا؟!
این فاز روشنفکری حال به هم زنتون رو جمع کنید.

کاربر سوزیده دل: بلوغ پسران #سوریلند رو دیدم، قسمت شد حرف دلم رو راجع به این انیمیشن اورریتد بزنم.
از نظر من سازنده‌ی سوریلند با اون پسرهای تین ایجر داخل ویدیو هیچ فرقی نداره. چون ایشون هم مثل اون پسرها، وارد عرصه‌ای شده که استعداد و تواناییش رو نداره ولی بخاطر روی زیاد، کار داده بیرون.

فائزه: ویدئو جدید #سوریلند که در اون تصویر چند پسر نوجوان هست بسیار ناراحت کننده است. نوجوانی سن آزمون و خطاس. حالا به مسخره کردن و به دریا انداختن چهار تا بچه بگین طنز نشون دهنده بیشعوری شماس…

پاندا: دلم به حال اون نوجوونی میسوزه که اینستگرامشو باز کرده و ویدیو خودشو تو پیج #سوریلند دیده، احتمالا همه فک و فامیل هاش این ویدیو برا مامان باباش فرستادن و از همه طرف تو سرش میزنن آخه این چه کاری بود کردی!؟
اگر طنز هم میخواهید بسازید از ویدیوهای واقعی افراد استفاده نکنید!

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx