مانتوی نامناسب و پیراهن شیشه‌ای ممنوع شد

baran ghatar.com ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ یک دیدگاه ۱۳۳۵

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از برخورد با عرضه لباس‌های مبتذل و نامتعارف زنانه و مردانه خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای هوا اظهارکرد: همه ساله با نزدیک شدن به فصل تابستان، برخی از افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه گرما و مدل‌های تابستانی اقدام به تولید و عرضه محصولات و پوشاکی می‌کنند که تناسبی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد و علاوه بر آن دارای طراحی یا تصاویر هنجارشکنانه است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز مأموران پلیس اماکن با هماهنگی صنوف به تمامی واحدهای تولیدکننده و عرضه کننده پوشاک اعلام کردند که هرگونه تولید و فروش محصولات دارای تصاویر و متن های نامناسب و نیز لباس های دارای طراحی نامناسب مانند مانتو ها و پیراهن های شیشه ای و … ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با بیان اینکه خوشبختانه اکثر صنوف اعم از تولیدکننده و عرضه کنندگان پوشاک همکاری خوبی با پلیس داشتند، گفت: در این میان موارد معدودی هم بود که مرتکب تخلف شده بودند که به اکثر آنها هشدارهای لازم داده شد و چند موردی هم که اقدام به تکرار تخلف کرده بودند، پلمب شدند.

  فروش این نوع لباس در کل ایران ممنوع شد!

مرادی همچین به تولید غیررسمی برخی پوشاک نیز اشاره کرد و گفت: در برخی موارد متوجه شدیم که پوشاک در برخی کارگاه های اصطلاحا خانگی و غیرمجاز تولید می‌شود که در این خصوص نیز توصیه های لازم داده شده است. بخشی از این پوشاک نیز به شکل قاچاق وارد شده یا چند مدل و نمونه آن به شکل قاچاقی وارد شده و در مراکز غیرمجاز دوخته می‌شود که در این خصوص نیز پلیس اشراف اطلاعاتی بالایی داشته و به زودی با عاملان اصلی چنین اقداماتی برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه فروش لباس هایی که به تازگی تحت عنوان مانتو و پیراهن شیشه‌ای عرضه می‌شود ممنوع است، گفت: پلیس با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  درآمد ۶ رقمی یک خانم در متاورس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx