روحانی: شنبه و یکشنبه روز پیروزی ملت ایران است

didi ghatar.com ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۳۶

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روز شنبه و یکشنبه هفته آینده، روز پیروزی ملت ایران و شکست مفتضحانه آمریکا در اجرای مکانیزم ماشه است، گفت: من پیشاپیش پیروزی هفته آینده ملت ایران را تبریک می‌گویم.

روحانی: شنبه و یکشنبه روز پیروزی ملت ایران است
&nbp;
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه آمریکایی‌ها مردم ما را در فشار اقتصاد قرار دادند، اظهار کرد: آنها امروز حدود یک ماه است که می‌خواهد از مکانیزم ماشه استفاده کنند در حالی که همه دنیا می‌داند مکانیزم برای آنهایی است که عضو برجام هستند و مشارکت دارند.

روحانی تصریح کرد: کسی که برجام را خائنانه و بعنوان بدترین توافق تاریخی آمریکا دانسته و از برجام خارج شده و هرچه فحش بوده نثار آن کرده و در برابر قطعنامه ایستادگی کرده است و هرکه قعطنامه را اجرا کرده دنبال تنبیه او رفته است، درحال طی کردن پروسه ماشه است. آمریکا هرچه فحش عالم بوده، نثار برجام کرده، حالا می‌خواهد از مکانیسم درون برجام استفاده کند.

وی ادامه داد: آمریکا نتوانست پروسه ماشه را آغاز کند و این از پیروزی و موفقیت‌های ایران است. آمریکا می‌خواهد توطئه کند اما یک قدم هم نمی‌تواند بردارد.

  درخواست محاکمه روحانی، لاریجانی و ظریف در پخش زنده مراسم سالگرد سردار سلیمانی از رسانه ملی +عکس

رئیس‌جمهور گفت: آمریکای‌تنها دنبال این است که روز یکشنبه و شنبه شادمانی درست کند و بگوید من موفق شدم، اما روز شنبه و یکشنبه آینده، روز پیروزی ملت ایران و شکست مفتضحانه آمریکا است.

روحانی گفت: من پیشاپیش پیروزی هفته آینده ملت ایران در مقابل آمریکا را تبریک می‌گویم.

منبع: برترین ها

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx