درباره افاضات عجیب و غریب در تلویزیون/عکس

lokomotive ghatar.com ۲۳ مهر ۱۳۹۹ دیدگاه ۶۴۷

سالها قبل یک نفر به نام "محمد شجاعی" بود که مرحوم شد؛ آیت الله محمد شجاعی، عارف و سالک واصلی که کتابهای عمیق و پرمغزی هم دارد از جمله "مقالات" در مبانی نظری تزکیه. رضوان الله علیه.

بعدها در سالهای اخیر یک “محمد شجاعی” دیگر پیدا شد که به او استاد شجاعی می گفتند و مریدانی هم دارد و دفتر و دستک و موسسه و تشکیلاتی و … که البته معمم هم نبود و گاهی هم افراد کم اطلاع آثار آن مرحوم آیت الله شجاعی را به حساب ایشان می گذاشتند.

حالا ناگهان گویا ایشان معمم هم شده و در سیما بیانات و افاضات عجیب و غریب دارند و از این به بعد احتمالا می شوند حضرت آیت الله! خوب البته نه از سیمای جمهوری اسلامی عجیب است که “همینه دیگه”! و نه از ایشان عجیب است که لابد فهمیده انقلاب اسلامی از خود اسلام مهمتر است و مرحوم امام خمینی – به قول ایشان سلام الله علیه- از خود پیامبر اکرم مهمتر! و طبیعتا بر ایشان هم حرجی نیست! عمامه هم که لابد وقتی از سر بعضی بر می دارند، باید از آن طرف بر سر بعضی دیگر بگذارند!

  انتقاد شدید از مجریان بی‌تربیت تلویزیون!

فقط امیدوارم آنها که در این سراشیبی حراج عقیده و ایمان مردم خفقان گرفته اند و دم برنمی آورند برای فردای قیامت خود حجتی داشته باشند و بتوانند جواب خدا را بدهند، البته در صورتی که هنوز مثل ما به قیامت و قبر و سؤال و جواب باور دارند!

منبع: خبرآنلاین

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx