شبیه ساز کنسول و بازی های نوستالژی | Rom & Emulators Download

dell ghatar.com ۱۸ آبان ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۰۰

دوست دارید بازی های کنسول های قدیمی مثل آتاری و سگا را بر روی گوشی اندروید یا کاپیوتر خود نصب کنید و یک تجربه نوستالژی جذاب داشته باشید؟ به راحتی می توانید با نصب یک شبیه ساز بازی های کنسول های قدیمی را اجرا کنید. در این مطلب روش دانلود و نصب این شبیه ساز ها و رام بازی های قدیمی را به شما معرفی می کنیم.

دانلود بازی

رفته رفته و با پیشرفت تکنولوژی گرافیک و سبک طراحی بازی های تغییر کرد و شاهد انقلابی در صنعت بازی سازی و کنسول بودیم. اما شاید هنوز دوست داشته باشید بازی های قدیمی را تجربه کنید. برای اینکار کافیه یکی از امولاتور های کنسول مورد نظر را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید و Download Rom بازی مختص آن امولاتور را دانلود کنید.

از جمله معروف ترین ایمولاتور ها برای اجرای رام بازی های قدیمی میشه به PSX Bios (شبیه ساز پلی استیشن ۱) و PCSX2 Bios (شبیه ساز پلی اسیتشن ۲) اشاره کرد که به راحتی با نصب این دو شبیه ساز می توانید تمامی بازی های این دو کنسول را اجرا کنید.

بررسی بازی Pokemon Platinum Rom

Pokemon Platinum Rom یک بازی ویدئویی نقش آفرینی در سال ۲۰۰۸ است که توسط Game Freak ساخته شده و توسط کمپانی Pokémon و Nintendo برای کنسول دستی Nintendo DS منتشر شده است. این یک نسخه پیشرفته از Pokémon Diamond and Pearl است و بخشی از نسل چهارم سری بازی های ویدیویی Pokémon می باشد.
بازیکنان یک شخصیت مرد یا زن را کنترل می کنند و با یکی از سه پوکمونی که از پروفسور رووان به آنها داده می شود شروع می کنند. در این سری طلسم بازی گیراتینا نام دارد که نقش اساسی در داستان بازی دارد. فیزیک بازی همانند تمامی سری های پوکمن می باشد و بازیکن در یک محیط بزرگ باید به جستجو و ماجراجویی بپردازد.

از جمله دیگر بازی های جذاب سری پوکمن میتوان به Pokemon Black Rom، Pokemon Red Rom، Pokemon Fire Red Rom .و… اشاره کرد

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx