روایت مصطفی معین از ترور یک دانشمند هسته ای توسط موساد، در دوره احمدی نژاد

baran ghatar.com ۱۳ آذر ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۸۸

وزیر علوم سابق در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده، از ترور یکی دیگر از دانشمندان کشورمان توسط تروریست‌های رژیم صهیونیستی در دهه ۸۰ شمسی نوشت و به انتقاد از پنهان کاری در این خصوص پرداخت.

مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات، در صفحه اینستاگرام خود تصاویری منتشر کرد و نوشت: «در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۸۵، دکتر اردشیر حسین‌پور استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شیراز و سرپرست آزمایشگاه تحقیقاتی مالک اشتر در خوابگاه صدرای دانشگاه با گاز رادیواکتیو توسط عوامل موساد ترور شد.

در آن زمان ترور این دانشمند برجسته هسته‌ای از سوی مقامات تکذیب شد (که سیستم اطلاعاتی زیر سئوال نرود!) و او به عنوان مورد گازگرفتگی معمولی، غریبانه به خاک سپرده شد!

پس از مدتی روزنامه‌های ساندی تایمز و تایم و در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۰۷ روزنامه‌هارتص ترور حسین‌پور به دست موساد را افشا کردند وهارتص همچنین تهدید کرد که “این اول کار است!”

از آن تاریخ تا این زمان ۶ دانشمند اتمی ایران بدست رژیم صهیونیستی ترور شده‌اند ولی به جای کشف و ریشه کنی نفوذ در سیستم اطلاعات و امنیت کشور، هر بار صورت‌مساله پاک و یا مانند شهادت دکتر محسن فخری‌زاده با آن برخورد سیاسی- جناحی شده است!
تصاویر مربوط به انتخاب شهید اردشیر حسین‌پور به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سال ۱۳۷۷ و دریافت لوح افتخار است.

  تیپ احمدی نژاد هنگام دریافت دکترای افتخاری در ترکیه +تصاویر

از نوشته‌های شهید:

«در طی سی سال تحصیل بر این اعتقاد بوده ام که تفکر و یادگیری علوم ، سبب کسب معرفت و به استخدام گرفتن استعدادها و امکانات به ودیعه گذاشته شده در جهان خلقت می‌گردد. از این رهگذر تسخیر جهان آفرینش و آنچه در آن است به مرور و با افزایش سطح علم و آگاهی انسان‌ها از قوه به فعل می‌رسد (و سخر لکم ما فی السماوات و ما فی الارض جمیعا) این دیدگاه سبب لذتبخش شدن و گذراندن سالهای زندگی اینجانب در راه کسب علم شده است.»

منبع: خبرآنلاین

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx