تعداد هشتگ مناسب برای هر پست

dell ghatar.com ۲۷ آذر ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۲۲

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا می باشد که در کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و به یکی از سرگرمی های بیشتر افراد جامعه تبدیل شده است.

این شبکه ی اجتماعی بستری مناسب را برای کسب و کار ها برای ارائه ی خدمات خود فراهم آورده است. در پست های اینستاگرامی گذاشتن هشتگ بسیار مهم و حیاتی می باشد. در این مطلب قصد داریم در باره ی  تعداد هشتگ مناسب برای هر پست اینستاگرام سایت کانتنت مارکتینگ  برای شما بحث کنیم.

تعداد هشتگ مناسب برای هر پست اینستاگرام

در سراسر جهان از برنامه ی اینستاگرام استفاده می شود به طوری که روزانه حدود ۱۰۰ میلیون عکس و ویدیو بر روی این شبکه ی اجتماعی پست می شود. یکی از چالش های اینستاگرام این است که با وجود این حجم از عکس و ویدیو بر روی این شبکه ی اجتماعی، بهترین محتوا برای کاربری که به دنبال آن است نمایش داده شود. ساخت و استفاده هشتگ در اینستاگرام به همین منظور است. هدف اصلی اینستاگرام از هشتگ ها دسته بندی صحیح و کار آمد اطلاعات دون اینستاگرام می باشد.
 
هشتگ ها
هشتگ ها همان مربع هایی هستند که پیش تر در تلفن استفاده می شد. هشتگ به صورت چهار خط متقاطع می باشد که یک مربع را ساخته اند. ایده ی هشتگ توسط  “کریس مسی نا” برای اولین بار داده شد. هشتگ ها جزو نوین ترین روش های مسیر یابی در باند های پر ترافیک اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی محسوب می شوند. هشتگ ها یکی از به صرفه ترین راه های شناسایی، رد یابی و دنبال کردن یک موضوع معین در طول زمان و همچنین صفحه های متفاوت می باشند.

شما با یک جستجوی ساده ی اینستاگرام در کم ترین زمان تمامی پست هایی را که با موضوع هشتگ مورد نظر شما گذاشته شده اند را پیدا کنید.

همچنین هشتگ ها در بالا بردن سطح آگاهی جامعه نیز تأثیر قابل توجهی داشته اند. با استفاده از هشتگ ها حرکت های اجتماعی و انسان دوستانه ی زیادی انجام شده اند. بسیاری از کمپین ها برای آگاه کردن مردم و همچنین دریافت کمک های مردمی از هشتگ های خاصی استفاده کرده اند.

اما یکی از مهم ترین استفاده های هشتگ ها، برای صفحه های کاری و دیجیتال مارکتینگ ها می باشد. این صفحات با استفاده از هشتگ های مناسب محصولات خود را به کاربران زیادی معرفی می کنند. به کمک هشتگ ها صفحات کاری و دیجیتال مارکتینگ ها راحت تر می توانند مشتریان خود را در اینستاگرام پیدا کنند و محتوای مورد نظر خود را به مخاطبین نشان دهند.
 
تعداد هشتگ مناسب برای هر پست اینستاگرام چقدر است؟
همانطور که ممکن است بسیاری از شما بدانید، اگر پست های اینستاگرامی شما حداقل ی هشتگ داشته باشد، حدود ۱۳ درصد مشارکت بیشتری در میان کاربران ایجاد می کند و احتمال دارد افراد بیشتری از پست شما دیدن کنند. به طوری که دیگر تقریبا پستی با بازدید بالا را نمی بینیم که فاقد هشتگ ها باشد.

  ۱۷ ضربه مرگبار تبر به خاطر کری خوانی در اینستاگرام

یکی از مهم ترین موضوعات در پست گذاشتن این است که تعداد هشتگ مناسب برای هر پست چقدر است که هم پست بازدید خوبی داشته باشد هم اینستاگرام پست شما را حذف نکند. اگر یک سرچ ساده داخل اینترنت انجام دهید می بینید که سایت های مختلف تعداد هشتگ های متفاوتی را به شما معرفی می کنند و ممکن است هیچ کدام مبنای درست و موجهی نداشته باشد. همان طور که می دانیم گذاشتن بیش از ۳۰ هشتگ برای هر پست خط قرمز می باشد و این پست توسط اینستاگرام نشانه دار می شود.

نکته ی مهمی که باید توجه داشت این است که در بیشتر پست های اینستاگرام که بازدید خوبی دارند، نزدیک به ۹۰ درصد افرادی که از پست دیدن کرده اند صفحه ی آن فرد را فالو نکرده اند. بیشتر افرادی که تجربه ی پست های موفق و پر بازدید را داشته اند توصیه می کنند که به هیچ وجه به تعداد ۳۰ هشتگ برای یک پست حتی تزدیک نشوید. بیشتر افراد که با اینستاگرام سروکار دارند تعداد ۵ یا ۶ هشتگ را استفاده می کنند اما برخی نیز استفاده از ۱۱ هشتگ را برای بازدید هرچه بیشتر پست را توصیه  می کنند.

باید توجه داشته باشید که برخی از افراد با گذاشتن دقیقا ۳۰ هشتگ پای پست خود تعداد زیادی لایک و فالور را کسب کرده اند. این افراد توصیه می کنند که اگر شما یک صفحه ی در حال رشد و جمع کردن فالور هستید، حتما در تمامی پست های خود تعداد ۳۰ هشتگ را استفاده کنید و نگران مشکل Shadow Ban شدن نباشید. برای این کار بهتر است که همه ی هشتگ های شما با پست تان مرتبط باشد.

  راز شوکه کننده مدل مشهور+ تصاویر تکان دهنده

برخی از سایت های مرتبط با اینستاگرام که برخی از آمار های مربوط را اعلام می کنند اخیرا آمار جدیدی را منتشر کردند. بر اساس این آمار پست هایی ک بیشترین تعداد لایک و سین را به همراه آورده بودند حاوی ۹ هشتگ بودند. به این ترتیب تعداد ۹ هشتگ می تواند برای پست های شما بسیار مناسب باشد.

تعداد هشتگ مناسب برای هر پست اینستاگرام

چگونه یک هشتگ مناسب برای پست خود انتخاب کنیم؟
برای اینکه هشتگ شما دارای ساختار مناسبی باشد باید برخی از نکات را رعایت کنید. باید توجه کنید که تعداد زیاد هشتگ ها ملاک نمی باشد بلکه باید هشتگ های درستی را برای پست خود انتخاب نمایید. در ادامه برخی از نکاتی که باید به آن ها توجه کنید را به شما معرفی می کنیم.

  • در هر پست حدود ۴ یا ۵ هشتگ پر طرفدار و پر جستجو را قرار دهید. (باید توجه داشته باشید هشتگ هایی پر طرفدار محسوب می شوند که بیش از ۱۰۰ هزار پست را دارند)
  • در هر پست از ۲ یا ۳ هشتگ مخصوص کسب و کار و یا پیج خود استفاده کنید.
  • در هر پست ز ۳ یا ۴ هشتگ پر مخاطب با رقابت کم نیز استفاده کنید. (این هشتگ ها که تعداد کمتر از ۱۰۰ هزار پست را شامل می شوند باعث می شوند پست شما بهتر دیده شوند.)

 
جمع بندی
در این مطلب به بررسی عنوان هشتگ در اینستا گرام و اهمیت آن پرداختیم. همان طور که گفتیم هشتگ ها تأثیر بسیار مهمی در دیده شدن پست های شما دارند. در این مطلب در باره ی  تعداد هشتگ مناسب برای هر پست اینستا گرام مطالبی را ارائه کردیم. همان طور که دیدیم ایده های مختلفی در باره ی تعداد هشتگ مناسب برای هر پست وجود دارد. شما می توانید ۳۰ هشتگ را برای هر پست استفاده کنید. به طور کلی بهتر است که برای هر پست خود در حدود ۱۰ یا ۱۵ هشتگ مناسب و مرتبط با موضوع را انتخاب کنید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx