جزئیات وقوع ۳ بهمن در ارتفاعات تهران

lokomotive ghatar.com ۰۶ دی ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۶۰

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات به این دو منطقه اعزام و بر اساس ارزیابی اولیه و تحقیقات محلی که انجام دادند، احتمال مفقودی یک نفر در بهمن آهار و سه نفر در بهمن دارآباد است.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: ظهر امروز به فاصله تقریبی ۱۵ دقیقه دو بهمن در دو منطقه آهار فشم و ارتفاعات دارآباد به وجود آمد.

وی اضافه کرد: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات به این دو منطقه اعزام و بر اساس ارزیابی اولیه و تحقیقات محلی که انجام دادند، احتمال مفقودی یک نفر در بهمن آهار و سه نفر در بهمن دارآباد است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطر نشان کرد: عملیات جستجو و نجات توسط نجاتگران ادامه دارد و از هموطنان درخواست داریم اخبار را از رسانه های معتبر ارسال و به شایعات توجه نکنند.

وی تشریح کرد: در حادثه بهمن ظهر امروز در قله کلکچال نیز دو نفر از یک تیم چهار نفره از ارتفاع سقوط کردند.

فتحی بیان کرد: تیم های عملیاتی هلال احمر شمیرانات به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد، دو نفری که از ارتفاع سقوط کردند، جان خود را از دست داده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: دو نفر دیگر از این تیم چهار نفره به شدت دچار سرمازدگی شده بودند که توسط تیم امداد و نجات مستقر در مکان حادثه، امداد رسانی شده و به محل امن انتقال داده شدند.

بیرون آوردن ۲ کشته و ۵ مصدوم از زیر آوار بهمن شمیرانات

مدیرعامل هلال احمر استان تهران اعلام کرد: ️با وقوع برف و کولاک و سقوط بهمن در ارتفاعات تهران (شمیرانات)، ۴ حادثه به ندای امداد و نجات ۱۱۲ هلال احمر گزارش شد که تاکنون ۲ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت و یک نفر نیز مفقود شده است‌.

منبع: برترین ها

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx