از قصر طلایی تا الماس، با هتل‌های مشهد آشنا شوید

dell ghatar.com ۲۹ دی ۱۳۹۹ دیدگاه ۴۶

مشهد، یکی از شهر‌های بزرگ ایران است که هر‌ساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. حرم مطهر امام رضا (ع)، مشهد را به یکی از مقاصد مسافرت‌های مذهبی در جهان تبدیل کرده است. علاوه‌بر جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی، امکانات، جاذبه‌های تفریحی و مراکز خرید زیادی نیز در شهر مشهد برای گردش‌گران و توریست‌ها آماده شده است. هتل‌های فراوان و متنوعی نیز در مشهد وجود دارد که مسافران با توجه به انتظارات خود می‌توانند هتل مناسبی را انتخاب کنند.

هتل های مشهد

در این مقاله قصد داریم درباره تعدادی از هتل‌های مشهد صحبت و آن‌ها را تا حد‌ممکن بررسی کنیم.
 
هتل قصر طلایی مشهد

هتل های مشهد

هتل پنج‌ستاره قصر طلایی، یکی از بهترین هتل‌های مشهد است که بسیاری از مسافران، نام آن را شنیده‌اند. هتل از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را شروع کرده و با بیش از ۳۵۷ واحد اقامتی آمادگی پذیرایی از مهمانان و مسافران عزیز را دارد. یکی از ویژگی‌های جالب هتل قصر طلایی مشهد تنوع اتاق‌های آن است. شما برای اقامت در این هتل مجلل می‌توانید از اتاق‌های سنیور، جونیور، پرزیدنت، رویال یا امپریال استفاده کنید. هر‌کدام از هتل‌ها متناسب با نام آن‌ها امکانات و ظاهری متفاوت دارند که می‌توانند لحظاتی خاطره‌انگیز را برای مسافران به وجود آورند. به‌عنوان مثال اتاق‌هایی از طبقات پنج تا ۱۶ که به آتریوم دید دارند، اتاق‌های آتریوم نام گرفته‌اند.

افرادی که دوست دارند در موقعیت خوبی از شهر اقامت کنند، خیالی آسوده برای موقعیت مکانی هتل قصر طلایی مشهد داشته باشند. هتل در خیابان امام رضا، که یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های مشهد است قرار دارد؛ خیابانی که به حرم رضوی وصل می‌شود. هتل قصر طلایی بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ واقع شده است که به آسانی می‌توان به اتوبوس‌ها و دیگر وسایل نقلیه شهر دسترسی داشت. هم‌چنین با حدود ۲۵ دقیقه پیاده‌روی به محوطه حرم می‌رسید.

هتل قصر طلایی مشهد سعی کرده تا با بهترین و به‌روز‌ترین امکانات در خدمت مسافران گرامی باشد. در اتاق‌های هتل شما می‌توانید از امکاناتی مثل یخپال، تلویزیون، اینترنت و تلفن استفاده کنید. پارکینگ، استخر، سالن ورزش و بیلیارد هتل هم از جمله امکاناتی است که در بالاترین حد به مسافران ارائه می‌شود. اگر کودکان هم در مدت اقامت و سفر همراه شما هستند، می‌توانید از محل تفریح و بازی کودکان نیز استفاده کنید.
 
هتل الماس مشهد
هتل الماس مشهد که در خیابان امام رضا و امام رضا شش واقع شده، یکی از هتل‌های زیبا در شهر مشهد است. هتل از سال ۱۳۹۱ با امکاناتی به‌روز و مدرن در خدمت مسافران و میهمانان بوده و همیشه سعی در جلب رضایت مسافران دارد. موقعیت مکانی فوق‌العاده هتل نیز باعث شده افراد بسیاری برای اقامت به سمت این‌هتل جذب شوند.

  فیلم باورنکردنی زورگیری خشن از جوان مشهدی/لباسش را هم بردند

امکانات متنوع و با‌کیفیتی برای مسافران هتل در‌نظر گرفته شده است. از جمله این‌خدمات و امکانات می‌توان به تاکسی‌سرویس، چای‌خانه سنتی و زیبای هتل، پارک کودکان و سالن ماساژ اشاره کرد. برای سایر امکانات عمومی هتل‌ها هم می‌توانید از هتل الماس مشهد به‌اندازه یک هتل چهار‌ستاره خوب انتظار خدمات داشته باشید.

بسیاری از فاکتور‌های گفته‌شده برای هتل‌ الماس مشهد و دیگر هتل‌های این مقاله را می‌توان برای سایر هتل‌ها نیز در‌نظر گرفت. پس اگر قصد رزرو هتل مشهد را دارید، حتما تا پایان این‌مطلب را با ما همراه باشید.
 
هتل پردیسان مشهد

هتل های مشهد

هتل پردیسان مشهد را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد دانست؛ زیرا علاوه‌بر کیفیت بالای خدمات و ظاهر زیبای هتل، منطقه‌ای که هتل در آن قرار دارد، منظقه‌ای زیبا و سرسبز است که خود بر زیبایی‌های سفر مسافران اضافه می‌کند. اگر هم دنبال آرامش باشید، فضای آرام هتل برای شما لحظاتی ناب را به‌وجود خواهد آورد.

هتل پردیسان مشهد و کادر مجرب آن همواره در تلاش هستند تا با ارائه بهترین خدمات لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای میهمانان خود ایجاد کنند. امکانات هتل در حدی بسیار خوب است و به‌سختی می‌توان فردی را پیدا کرد که از خدمات و کیفیت آن راضی نبوده باشد. یکی از خدمات بسیار خوب هتل، ترانسفر رایگان فرودگاهی برای مسافران است. از دیگر امکاناتی که هتل برای مسافران در‌نظر گرفته، می‌توان به آژانس مسافرتی، وسیله نقلیه برای ترانسفر به حرم و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. امکانات هتل مثل سالن‌های ورزشی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و خشک‌شویی نیز در بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان ارائه می‌شوند.

  شوآف شهردار مشهد ناکام ماند! +عکس

پرسنل پردیسان مشهد طرح‌های متفاوتی برای اسکان مسافران در این‌ هتل برگزار می‌کنند که می‌توانید با پیگیری و مطالعه درباره هتل در بازه زمانی سفر خود از آن‌ها مطلع شوید.
 
کلام آخر
جاذبه‌های توریستی و گردشگری مشهد به‌حدی زیاد هستند که بهتر است برای سفر به این‌شهر حداقل چند‌روزی را در‌نظر گرفت. به‌همین‌دلیل بهتر است محل اقامت مناسبی برای خود انتخاب کنید؛ زیرا کیفیت هتل، تاثیر زیادی در سفر شما خواهد داشت. برای راحت‌تر بودن، می‌توانید هتل خود را به‌صورت آنلاین بررسی و رزرو کنید. رزرو آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا همه هتل‌های مورد‌نظر خود را در زمانی کوتاه بررسی کنید و بهترین هتل را انتخاب کنید. در این مقاله هتل الماس مشهد و هتل پردیسان را تا حدی بررسی کردیم؛ شما می‌توانید از سایتی معتبر مانند سایت علی بابا دیگر هتل‌ها را نیز بررسی کنید.

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx