کنایه سنگین کارگردان سینما به همسر بازیگر سریال ستایش

didi ghatar.com ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ دیدگاه ۸۲۰

شاهد احمدلو با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش به همکاری علی اوجی با مسعود کیمیایی در ساخت فیلم «خائن کشی» واکنش نشان داد.

قطار وبگردی: شاهد احمدلو با انتشار بازی‌ خودش در سکانسی از فیلم دندان مار مسعود کیمیایی، نوشت:
این صحنه فیلم زیباى «دندان مار» تقدیم به آقاى کیمیایى براى فیلم جدیدش. خائن کشى که مثلا تهیه کننده اش على اوجى!؟ شده (بازیگر نچسب آیتمهاى مدیرى). از حالا معلوم است که چه اتفاقى قرار است دوباره و شاید بدتر بیفتد. یاد روزهایى که سگ کشى داشتیم بخیر. آدمها سرجایشان بودند. شما در گوش من درسهاى دیگرى آموختى. اما حالا مرا یاد توپ مروارى صادق هدایت مى اندازید… دور خودتون کیا رو جمع کردید؟! شما خیلى بزرگتر از این دلال ها هستید استاد.

 
«خائن کشی» که داستانش در دهه ۳۰ می‌گذرد درباره یک زندانی است که بعد از دزدی تیر می‌خورد و قبل از به دام افتادن همه زندگی‌اش را به رفیق صمیمی‌اش می‌سپارد، اما این دوست قاعده رفاقت را رعایت نمی‌کند و او مجبور می‌شود برای محاکمه رفیق خائن‌اش از زندان فرار کند «خائن کشی» بخشی از رمان «جسد‌های شیشه‌ای» است که داستانی مجزا دارد.

  واکنش تهیه‌کننده «خائن‌کشی» به حواشی انصراف مسعود کیمیایی از جشنواره فجر

فیلم جدید مسعود کیمیایی، کارگردان مولف و صاحب سبک سینمای ایران را علی اوجی تهیه‌کنندگی می‌کند. شاید مهم‌ترین نکته در «خائن کشی» تهیه کننده آن باشد.

کیمیایی در دو ساخته آخر خود یعنی «خون شد» و «قاتل اهلی» با تهیه کنندگان به مشکل برخورد و این مسئله آسیب زیادی به فیلم خصوصاً «قاتل اهلی» زد. حالا علی اوجی که در تهیه کنندگی موسیقی سابقه طولانی دارد، جدیدترین ساخته کیمیایی را تهیه خواهد کرد.

از بازیگران این فیلم می توان به مهران مدیری، پانته‌آ بهرام، پولاد کیمیایی، سارا بهرامی، امیر آقایی، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، سام درخشانی اشاره کرد.

کیمیایی سال گذشته فیلم سینمایی خون شد با بازی سعید آقاخانی را در سی و هشتمین جشنواره فجر داشت.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  واکنش تهیه‌کننده «خائن‌کشی» به حواشی انصراف مسعود کیمیایی از جشنواره فجر
منبع: برنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx