تجهیز هتل های پارسیان با انواع زمین شوی صنعتی

dell ghatar.com ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۳

شرکت نوین پاک با مجموعه هتل های پارسیان از بابت تجهیز زمین شوی های صنعتی وارد قرار داد شد.

شرکت نوین پاک

رپورتاژ آگهی: مجتبی میرمبینی یکی از مدیران شرکت نوین پاک از تجهیز هتل های پارسیان با انواع زمین شوی صنعتی این شرکت خبر داد. وی ضمن اعلام این خبر افزود: در شرکت نوین پاک انواع تجهیزات نظافت صنعتی با برندهای خارجی و داخلی ارائه و تولید می شود و همه‌ی این دستگاه ها از بهترین و به روزترین دستگاه های موجود در دنیا هستند. وی گفت افراد می توانند با اطمینان این دستگاه ها را که همگی دارای ضمانت نامه اصل نیز می باشند را تهیه کرده و استفاده کنند.

مجتبی میر مبینی همچنین در مورد انواع دستگاه های نظافتی که برای نظافت هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند گفت: برای نظافت کف و سطح زمین از دستگاه های نظافتی اسکرابر استفاده می شود. اسکرابر هتلی، مدل اسکرابر هتلی باطری دار و اسکرابر هتلی برقی را داراست. اسکرابر هتلی باطری دار در جاهایی که امکان استفاده از برق وجود ندارد و یا تردد افراد موجب می شود که نتوان از اسکرابر برقی استفاده کرد، مورد نیاز است.

مجتبی میر مبینی در مورد لزوم استفاده از اسکرابر یا کف شوی در هتل ها به خبرنگاران گفت: امروزه وسعت هتل ها و مسافرخانه ها با توجه به رشد جمعیت و سفرهای زیاد مردمی، روز به روز در حال گسترش است و با توجه به همین نکته، می توان به ضروری بودن استفاده از انواع اسکرابر ،زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی برای این مکان ها اشاره کرد. چرا که تردد زیاد در هتل ها باعث می شود نیاز به تمیز کردن کف به طور گسترده ای بیشتر شود. انواع کف شوی شامل کف شوی برقی و کف شوی باطری دار برای این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.  کف شوی یا زمین شوی صنعتی به دلیل اینکه شستن و خشک کردن کف زمین را همزمان انجام می دهد، هم باعث تمیز شدن سطح می شود و هم باعث می شود که کف زمین لیز نباشد و هنگام تردد افراد مشکل و مزاحمت برای کسی ایجاد نشود.

مجتبی میر مبینی در مورد انواع دستگاه زمین شوی صنعتی مناسب هتل گفت:  انواعی از مدل های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی هتلی به دلیل کم صدا بودن بسیار مناسب این مکان ها هستند زیرا به آرامش مسافرین خدشه ای وارد نمی کنند.

وی گفت به دلیل شیوع پاندمی کرونا به طور وسیع، هنگام استفاده از زمین شوی صنعتی می توان از مواد ضدعفونی کننده نیز استفاده کرد. بدین صورت که این مواد از توی مخزن آب تمیز که با درصد مناسب آب مخلوط شده اند، روی برس های دستگاه ریخته می شوند. بعد از آن، مواد به کف زمین برای شستشو پاشیده می شوند. این امر باعث تمیزی و ضدعفونی کف می شوند.

وی در مورد انواع کف شوی و مزایای آن گفت: کف شوی انواع دستی و سرنشین دار دارد که برای هتل ها استفاده از هردو به عنوان مکمل هم توصیه می شود چرا که در اینگونه فضاها راهرو ها، راه پله‌ها و فضاهایی که کف شوی سرنشین دار نمی تواند نظافت را انجام دهد،کف شوی دستی نیاز است که کار را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهد. کف شوی یا زمین شوی صنعتی از این نظر که باعث می شود نیروی کار در ایمنی کامل کار خود را انجام دهد بسیار مفید است. زیرا کف شوی یا زمین شوی صنعتی آلودگی را در نقطه ایجاد شده از بین می برد و باعث می شود آلودگی به جاهای دیگر و افراد در حال تردد منتقل نشود.

وی ادامه داد: بطور کلی می توان توصیه کرد برای مکان هایی که دارای مساحت های بالا هستند و محدودیت هایی مانند راهرو و موانع دیگر ندارند از اسکرابر یا زمین شوی صنعتی سرنشین دار استفاده شود. همچنین چون در قسمت هایی از هتل ها رفت و آمد و تردد مسافرین زیاد است، بهتر است در این قسمت ها از انواع شارژی کف شوی صنعتی استفاده کرد تا کابل برق آن باعث مزاحمت و یا آسیب به کسی نگردد و کاربر بتواند به راحتی و با خیال آسوده کار شستشو و نظافت محیط را انجام دهد.

مجتبی میر مبینی در مورد خدمات پس از فروش انواع دستگاه های نظافتی گفت: طبق قرارداد با مجموعه های مختلف از جمله مجموعه های هتل پارسیان ما برای همه ی دستگاه های خود خدمات پس از فروش نیز ارائه می کنیم. وی گفت: بسیاری از شرکت ها پس از فروش محصول خود، هیچ مسئولیتی از بابت دستگاه قبول نکرده و خدماتی را متقبل نمی شوند. ما در شرکت نوین پاک با اعتماد چندین ساله ای که بین ما و بسیاری از نهادها و شرکت ها ایجاد شده است،  قبل و پس از فروش دستگاه انواع خدمات دستگاه ها را متقبل می شویم و هر نوع کمکی از ما ساخته باشد به مردم و نهادهای مختلف دریغ نمی کنیم.

وی در مورد قراردادهای مختلف بین مجموعه هتل ها و مجموعه های دیگر ضمن ابراز امیداواری گفت: این امر موجب خشنودی من وبسیاری از همکارانم در شرکت نوین پاک است و ما خوشحالیم که فرصت خدمت گذاری به مردم عزیزمان به ما داده شده است. ما و همکارانمان همواره برای برای پیشبرد اهداف چند ساله شرکت نوین پاک و اصرار بر اصل مشتری مداری و اعتماد با انجام خدمات مشاوره ای برای خریدن محصولات متناسب با فضا و نیاز کاربران و همچنین دیگر خدماتی که اشاره کردم، سعی داریم به چشم انداز چند ساله ای را که برای نوین پاک در نظر گرفته ایم، دست یابیم.

مجتبی میرمبینی به عنوان سخن آخر خود ضمن تشکر و قدردانی از خبرنگاران گفت: مردم عزیز می توانند همه روزه با ما در شرکت نوین پاک در مورد خرید نوع دستگاه ها و یا حتی فروش دستگاه هایی که قبلا خریداری کرده اند، یا هر نوع سوال و مشکلی در این زمینه با ما در تماس باشند. من و همکارانم تجربه چندین ساله فروش خود را در مورد انواع دستگاه های نظافت صنعتی با این عزیزان در میان خواهیم گذاشت. امیدواریم ادامه این راه با یاری یکدیگر به سرانجامی نیک ختم شود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx