علی شکارچی، مرد ۲ زنه اینستاگرامی را بشناسید! +عکس همسران

baran ghatar.com ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ (۲) دیدگاه ۱۵۷۰

علی شکارچی مرد دو زنه که در شبکه های اجتماعی غوغا به پا کرده را بشناسید.

قطار وبگردی: علی شکارچی این روزها در فضای مجازی نامش بر سر زبان ها افتاده است. عکس‌هایی که او از خود و دو همسرش در صفحه (عمومی) اینستاگرامش به اشتراک می گذارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

علی شکارچی مرد دو زنه

علی شکارچی اهل بوشهر، بندر محمد عامری است که در پروفایل خود در اینستاگرام با جمله «شکارچی، یکی کمه دوتا خوبه» خودش را معرفی کرده است. علی شکارچی در پستهایی که منتشر می کند از عشق و علاقه به همسرانش می گوید و از هشتگ #یکی_رادوستمیدارم_یکیرا_درقلبم استفاده می‌کند.

علی شکارچی ۷ سال پیش و در سال ۹۲ با همسر اولش ازدواج کرده و ۷ ماه پیش هم همسر دومش را گرفته است. او می‌گوید در ابتدا همسر اولش با ازدواج دوم مخالف بوده، ولی با وساطت بزرگان فامیل و به ازای به نام شدن سند خانه‌شان، راضی شده است. این ۲ زن هر دو از اقوام نزدیکش هستند و با وجود اختلاف‌هایی که هست، رابطه آنها خوب بوده و به گفته شکارچی سعی می‌کنند همدیگر را درک کنند.

  راز شوکه کننده مدل مشهور+ تصاویر تکان دهنده

علی از این کارش کاملا راضی بوده و واکنش‌ها دیگران برایش مهم نیست. می‌گوید در چند روز اخیر که عکس‌های او با همسرانش در اینستاگرام پخش شده، خیلی فحش خورده و سعی می‌کند انتقادات و واکنش‌ها را تحمل کند ولی کسانیکه را که خیلی توهین می‌کنند، بلاک می‌کند.

علی شکارچی مرد دو زنه

همان طور که می دانید فرهنگ چند همسری در بین کشورهای خاورمیانه رایج است همچنین در کشورمان این فرهنگ در برخی از شهرها جا افتاده اما به صورت رسمی در کشور و در بین عموم مردم به رسمیت شناخته نمی شود.

پیش از از این نوید ابراهیمی با چهار همسر سوژه رسانه ها قرار گرفته بود. نوید ابراهیمی دارای ۴ همسر بوده که همه آنها تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند.

سیستان و بلوچستان رتبه دوم چند همسری

براساس آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

  ۱۷ ضربه مرگبار تبر به خاطر کری خوانی در اینستاگرام

نگاهی بر آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده که بر مبنای سال ۹۵ تهیه شده، نشان می‌دهد بالاترین درصد زنانی که همسرشان بیش از یک زن دارند، متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» و کمترین این زنان متعلق به استان «سمنان» هستند.

همسران مرد دو زنه

به طوریکه ۱۴.۹ درصد زنان استان سیستان و بلوچستان شوهرشان چندهمسری هستند، پس از آن استان هرمزگان با نرخ ۷.۰۳ درصد نسبت به سایر استان‌ها در رتبه دوم قرار گرفته است.

مرد دو زنه

در این میان ۰.۶۹ درصد زنان استان‌ سمنان و ۰.۸۱ درصد زنان مازندران همسرشان بیش از یک زن دارند که نسبت به سایر استان‌ها به ترتیب رتبه ۳۱ و ۳۰ را به خود اختصاص داده‌اند و در وضعیت بهتری قرار دارند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx